ببینید ، بازتاب جهانی جایزه مصطفی (ص)

به گزارش مجله حیات، جایزه مصطفی (ص) رفته رفته جایگاه ویژه ای را در میان محافل خبری دنیا پیدا نموده است و این رویداد با بازتاب فوق العاده ای در دنیا روبرو بوده است.

ببینید ، بازتاب جهانی جایزه مصطفی (ص)

به گزارش خبرنگاران، بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) با منظره توسعه صلح، امنیت و رفاه بشریت، فعالیت خود را در سال1391 شروع نموده است. این بنیاد، مأموریت خود را توسعه علم و فناوری در دنیا اسلام قرار داده است و برای تحقق آن، شناسایی و تجلیل از دانشمندان برجسته، زمینه سازی برای توسعه تعاملات پژوهشگران و افزایش همکاری و هم افزایی کشورهای اسلامی در حوزه های علم و فناوری را با تأکید بر فناوری های پیشرفته در دستور کار دارد. در راستای تجلیل از دانشمندان برجسته و زمینه سازی همکاری و توسعه علمی در دنیا، جایزه مصطفی(ص) به عنوان یکی از نمادهای شایستگی و رجحان علمی در سطح دنیا شکل گرفت. این جایزه به اثری نوآورانه در مرزهای دانش تعلق می گیرد که به وسیله افرادی شاخص در حوزه های علم و فناوری ارائه شده و زمینه ساز بهبود زندگی بشریت باشد. برگزیدگان جایزه علاوه بر لوح و مدال دنیای مصطفی(ص)، با دریافت مبلغ 500هزار دلار که از محل خیرین و موقوفات علم و فناوری تأمین شده، مورد تقدیر قرار می گیرند.

جایزه مصطفی (ص) در رسانه های معتبر دنیا بازتاب گسترده ای داشته است. ویدئویی که آسوشیتدپرس در سال 2021 منتشر کرد را ملاحظه فرمایید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 خرداد 1402 بروزرسانی: 6 خرداد 1402 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1422

به "ببینید ، بازتاب جهانی جایزه مصطفی (ص)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، بازتاب جهانی جایزه مصطفی (ص)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید