بیشترین مورد مراجعه دانشجویان علامه به مراکز مشاوره

به گزارش مجله حیات، معاون دانشجویی دانشگاه علامه با اشاره به دلایل مراجعه دانشجویان به مراکز مشاوره گفت: بیشترین علت مراجعه دانشجویان به مراکز مشاوره دوری از خانواده است.

بیشترین مورد مراجعه دانشجویان علامه به مراکز مشاوره

لطیفی، معاون دانشجویی دانشگا علامه طباطبایی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت های مرکز مشاروه این دانشگاه گفت: مرکز مشاوره دانشگاه علامه یکی از مراکز مهم مشاوره دانشگاهی است و در حقیقت در این مرکز از خدمات متخصصین روانپزشک و مشاوره استفاده می کنیم.

وی افزود: مشاوره آنلاین، مشاوره عام و آزادمان را فعال کردیم. این مشاوره ها در ساعت غیراداری هم خدمات مورد نظر را ارایه می دهند. در خوابگاه همیشه کارشناس مشاوره حضور دارد و در مواقعی که حالت بحرانی و خاص پیدا می کنند به صورت آنکار خدمات مشاوره ای ارایه خواهد شد.

لطیفی یادآور شد: مهمترین مسائل دانشجویان مخصوصا دانشجویان ورودی جدید، دوری از خانواده است که ضریب افسردگی شان بالا می رود. بعضی رشته ها هم به دلیل ویژگی رشته، استرس و اضطراب برای دانشجویان ایجاد می کند.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه افزود: واحد مشاوره در زمینه شغل و زندگی آینده به دانشجویان خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره مذهبی و ازدواج هم در کنار سایر مشاوره ها در مراکز انجام می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 98

به "بیشترین مورد مراجعه دانشجویان علامه به مراکز مشاوره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین مورد مراجعه دانشجویان علامه به مراکز مشاوره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید