تعداد جانباختگان حادثه متروپل آبادان به 22 نفر رسید

به گزارش مجله حیات، معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: تا به امروز پیکر 22 جانباخته حادثه ریزش ساختمان متروپل از زیر آوار خارج شده است.

تعداد جانباختگان حادثه متروپل آبادان به 22 نفر رسید

احسان عباسپور آدینه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: عملیات امدادرسانی در حادثه متروپل از ساعات اولیه این حادثه بدون وقفه شروع شد و چندین تیم امدادرسانی این عملیات را از شهر های مختلف بر عهده دارند.

وی گفت: تا به امروز پیکر 22 نفر از کسانی که زیر آوار جان خود را از دست داده اند به وسیله تیم های جست و جو پیدا شده و برای تشخیص هویت به دانشگاه علوم پزشکی آبادان انتقال یافت.

فرماندار ویژه آبادان تعداد مصدومان این حادثه را 37 نفر بیان نمود و گفت: 34 نفر از این مصدومان پس از درمان سرپایی از بیمارستان مرخص شدند و تنها سه نفر تحت مداوا هستند.

وی بیان نمود: عملیات آواربرداری تا بیرون آوردن آخرین جانباخته ادامه خواهد داشت و نیرو های امدادی همچنان مشغول آوار برداری هستند.

بخش هایی از برج دوقلوی در دست ساخت متروپل آبادان ظهر دوشنبه دوم خرداد 1401 دچار ریزش شد.

تمامی گروه های امدادرسانی با کوشش زیاد در حال امداد و آواربرداری هستند و این اقدام با حساسیت ویژه دنبال می گردد، اما احتمال ریزش به جای مانده سازه، دغدغه اصلی گروه های امدادی است و به این علت عملیات جست و جو با احتیاط انجام می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1257

به "تعداد جانباختگان حادثه متروپل آبادان به 22 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد جانباختگان حادثه متروپل آبادان به 22 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید