تعقیب و گریز بی انتها مکس و لوئیس

به گزارش مجله حیات، بیشتر شبیه سکانسی از فیلم خوب، بد و زشت بود یا به خاطر یک مشت دلار، شاید هم آن سکانس درخشان فیلم دارو دسته های نیویورکی که یک طرفش دنیل دی لوئیس بود و طرف دیگرش لئوناردو دی کاپریو. وسط میدان شهر افتادند به جان هم و از خجالت همدیگر درآمدند. فرمول وان عربستان هم چنین شرایطی را داشت؛ با این تفاوت که خبری از چاقو و چاقوکشی نبود، اما لوئیس همیلتون و مکس فرشتاپن که امیدهای قهرمانی هستند، آمدند تا هم برنده شوند هم نشان دهند که برترین راننده دنیا هستند.

تعقیب و گریز بی انتها مکس و لوئیس

فرمول وان عربستان در شرایطی برگزار گردید که همیلتون 8 امتیاز از رقیب سرسختش، فرشتاپن، عقب بود و باید این مسابقه را می برد. در دور معین خط، فرشتاپن این شانس را داشت که مسابقه را از جایگاه نخست آغاز کند، ولی با بدنه پیست برخورد کرد و جایگاه نخست را دو دستیبه همیلتون تقدیم کرد. همیلتون انگلیسی قبل از آغاز مسابقه گفته بود دوست دارد ثابت کند که ناب ترین راننده فرمول وان دنیا است و حرفش را در پیست مسابقه می زند.

با آغاز مسابقه، طولی نکشید که تعیین شد والتری بوتاس، هم تیمی همیلتون در تیم مرسدس، نقش جاده صاف کن را دارد. بااین حال فرشتاپن کم نیاورد و در دورهای بعدی، سپر به سپر همیلتون رانندگی کرد و درصدد این بود که رقیب انگلیسی اش گاف بدهد، اما همیلتون شش دانگ تر از این حرف ها بود و درنهایت مسابقه را به نفع خودش تمام کرد. او در سرانجام این نبرد نفسگیر هم گفت: من مدت هاست که مسابقه می دهم و این مسابقه فوق العاده سخت بود. سعی کردم تا آنجا که می توانم عاقل و سرسخت باشم. از تمام تجربه های مسابقات خود استفاده کردم که فقط ماشین را در راستا درست نگه دارم.

فرشتاپن هم گفت: این مسابقه سراسر حادثه و اتفاق بود. خیلی چیزها رخ داد که من با آنها موافق نبودم. در راستا مسابقه کوشش کردم هرچه داشتم رو کنم. کمی لاستیکم مشکل داشت اما دوم شدم. دیگر همه چیز به ابوظبی بستگی دارد. امیدوارم آنجا آخر هفته خوبی داشته باشیم. حالا دیگر همه چیز در امارات معین می گردد. همیلتون اگر اول گردد، باز هم قهرمان فرمول وان دنیا می گردد، ولی فرشتاپن برای شکستن طلسم قهرمانی همیلتون، باید تقویم جدیدی بنویسد و تابع قانون نانوشته یا مرگ یا زندگی گردد.

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1278

به "تعقیب و گریز بی انتها مکس و لوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعقیب و گریز بی انتها مکس و لوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید