جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار منطقه 7 به وسیله سامانه 1888

به گزارش مجله حیات، شهردار منطقه 7 در ارتباط مستقیم به وسیله سامانه نظارت همگانی به درخواست های شهروندان پاسخ و رسیدگی به آن ها را در دستور کار قرار داد.

جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار منطقه 7 به وسیله سامانه 1888

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، رئیس مرکز نظارت همگانی 1888 سازمان بازرسی شهرداری تهران در ابتدای این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس برپا شد،گفت: با توجه به حساسیت شهردار تهران به پیغام های مردمی و نقطه نظرات آنها در سامانه های 137 و 1888، تحولات بسیار مطلوبی در زمینه گزارش دهی و ارتقاء حساسیت مدیران در این سامانه ها ایجاد شده است.

موسوی معاف عملکرد منطقه 7 در 6 ماهه اول سال را مطلوب ارزیابی کرد و کسب امتیاز 93% در مورد کیفیت رسیدگی به درخواست شهروندان را نشان از خدمات رسانی مطلوب منطقه برشمرد و گفت: ارجاع تمام تماس های شهروندان، به روز رسانی دستورالعمل نظارت و رسیدگی در سامانه 1888 و ابلاغ آن به تمام مدیران ارشد شهرداری تهران آنالیز شده است تا از این طریق موضوعاتی که از نظر زمانی و موضوعی و حوزه ای مورد ابهام بوده برای حوزه های اجرایی و جوابگو مشخص تکلیف گردد.

در ادامه شهردار منطقه 7 نیز سامانه 1888 را از مهمترین مسیرهای ارتباطی شهروندان با شهرداری دانست و گفت: این سامانه برقراری ارتباط دو سویه مدیریت شهری با شهروندان را در کوتاهترین زمان ممکن میسر کرده و با کوشش های اجرا شده و همت جمعی همکاران در این منطقه، درخواست های شهروندان در تمامی حوزه ها آنالیز و به درخواست های آن ها رسیدگی می گردد که از یک سو اصلاح فرآیندها و از سوی دیگر ارتقای سطح توقعات عمومی را نشان می دهد.

در سرانجام این ویدئوکنفرانس سمیه حاجوی به همراه مدیران ارشد این منطقه به 208 تماس تلفنی از سوی شهروندان پاسخ دادند و دستورات لازم برای حل مسائل آنها را صادر کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 438

به "جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار منطقه 7 به وسیله سامانه 1888" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار منطقه 7 به وسیله سامانه 1888"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید