خبر کاغذی معاون اجرایی رئیس جمهور برای ناشران

به گزارش مجله حیات، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران درباره آخرین اقدامات دولت در حوزه تأمین کاغذ، گفت: مشارکت 1700 ناشر داخلی و 100 ناشر خارجی در نمایشگاه به این معنای است که ناشران از این رویداد استقبال نموده اند؛ البته مسائل و نارسایی هایی در حوزه صنعت نشر، کتاب و چاپ ازجمله گرانی کاغذ وجود دارد.

خبر کاغذی معاون اجرایی رئیس جمهور برای ناشران

وی ادام داد: تأکید رئیس جمهور این بود که در این صنعت به سمت خودکفایی کامل پیش برویم؛ زیرساخت های درخور توجهی نیز در این خصوص فراهم شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: ازجمله چند مجموعه حاکمیتی و خصوصی که در مسئله کاغذ ورود جدی پیدا نموده اند تا بتوانند این مشکل را حل نمایند؛ بعلاوه تاکید مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دستور ریاست جمهور این است که بسته حمایتی ویژه خانواده نشر و کتاب تهیه گردد و در اختیار خانواده ها قرار بگیرد.

منصوری با بیان اینکه سال جاری به لحاظ محتوا و غنا در نمایشگاه کتاب تهران اقدامات درخور توجهی برنامه ریزی شد، ادامه داد: نمایشگاه کتاب تهران برای دولت، صرفا یک نمایشگاه نیست؛ بلکه یک رزمایش فراوری فکر و محتوا است. این رویداد ممتاز، برگزار شده هم از لحاظ تعداد ناشران و هم استقبال مردم در جهان بی نظیر است.

وی گفت: بیش از چند میلیون نفر از رویداد بازدید می نمایند. این موضوع نشان می دهد که در جامعه عزیز ایران، مسئله فکر و محتوا در صدر قرار گرفته است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 28 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1402 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1417

به "خبر کاغذی معاون اجرایی رئیس جمهور برای ناشران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر کاغذی معاون اجرایی رئیس جمهور برای ناشران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید