دانشجویان دکتری تا 5 تیرماه حضوری تحصیل می کنند

به گزارش مجله حیات، معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس گفت: برگزاری دروس عملی دانشجویان مقطع دکتری به صورت حضوری و فشرده تا پنجم تیرماه انجام می شود.

دانشجویان دکتری تا 5 تیرماه حضوری تحصیل می کنند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران ، برگزاری دروس عملی دانشجویان دکتری به صورت حضوری و فشرده تا پنجم تیرماه ادامه دارد.

مسعود رضایی معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس گفت: بر اساس ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیم هیات رئیسه دانشگاه، بازگشایی دانشگاه به شکل محدود و با اولویت اسکان دانشجویان غیر بومی در خوابگاه ها آغاز شده است. دانشجویان مقطع دکتری که واحد عملی دارند یا در مرحله تکمیل رساله خود هستند در گام اول می توانند در دانشگاه حضور یابند البته کلاس های تئوری نیز به روال قبل ، به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و رعایت اصل حداقل تراکم حضور دانشجویان در خوابگاه ها، کلاس های عملی به صورت محدود به مدت حداکثر 3 هفته تا 5 تیرماه 1399 برگزار شود.

رضایی شرح داد: رعایت پروتکل ابلاغی مرکز بهداشت و درمان دانشگاه، مبنی بر لزوم بررسی سلامت دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان بر اساس راهنمای گام دوم مبارزه با بیماری کووید 19 وزارت بهداشت و تکمیل فرم های خود اظهاری سلامت دانشگاهیان در زمان بازگشایی دانشگاه و طول بازه زمانی برگزاری کلاس های عملی نیمسال دوم 99-1398 لازم است.

وی ادامه داد: برنامه اسکان موقت دانشجویان در خوابگاه ها با رعایت حداقل تراکم حضور (نفر در هر اتاق 2،3 و 4 نفره و 2 نفر در اتاق های بیش از 6 نفره) پیش بینی شده است. چنانچه در خوابگاه ها نشانه ای از بروز علایم آلودگی به ویروس کرونا مشاهده شود، فرد مشکوک به بیماری و تمامی افراد مرتبط با وی بلافاصله قرنطینه خواهند شد. دانشجویان پس از اتمام دوره برگزاری کلاس های عملی تا تاریخ 5 تیرماه لازم است بلافاصله خوابگاه را تخلیه کرده و به شهر محل سکونت خود بازگردند.

معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس اضافه کرد: دانشجویانی که به دلایل پزشکی، مخاطرات ناشی از ابتلا یا احتمال آلودگی به ویروس و سایر دلایل موجه، امکان حضور در کلاس های عملی را ندارند، می توانند حداکثر تا پایان خرداد 1399 نسبت به ثبت درخواست حذف دروس عملی نیمسال جاری پس از تأیید استاد درس، گروه آموزشی و معاون آموزشی دانشکده اقدام کنند.

وی اضافه کرد: پس از اتمام برنامه دانشجویان دکتری در مرحله اول، نحوه و زمان برگزاری کلاس های عملی دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد دانشکده ها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 218

به "دانشجویان دکتری تا 5 تیرماه حضوری تحصیل می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دکتری تا 5 تیرماه حضوری تحصیل می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید