دستگیری عامل تیراندازی ها در بندرماهشهر

به گزارش مجله حیات، خبرنگاران : فرماندار بندر ماهشهر گفت: یکی از عاملان تیراندازی ها به سوی مأموران انتظامی این شهرستان، مجروح و دستگیر شد.

دستگیری عامل تیراندازی ها در بندرماهشهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، فریدون بندری فرماندار بندر ماهشهر با تأیید خبر مجروح و دستگیری یکی از عاملان تیراندازی در مراسم عزاداری در این شهرستان به سوی مأموران انتظامی گفت: بعدازظهر روز پنج شنبه بر خلاف مصوبه های ستاد مقابله با کرونا و شرایط خاص موجود، مراسم ختم و عزاداری در مرکز شهر برگزار شده بود.

او با بیان اینکه در این مراسم ختم افرادی اقدام به تیراندازی و انجام این رسم غلط کردند که با اطلاع مأموران انتظامی شهرستان از این موضوع، بلافاصله به محل اعزام شدند، اضافه کرد: مأموران کلانتری 11 با حضور در محل افرادی نقاب زده را مشاهده کردند که در حال تیراندازی هوایی هستند.

بندری گفت: این افراد قانون شکن به محض مشاهده مأموران انتظامی اقدام به تیراندازی مستقیم به سوی آن ها کردند که مأموران نیز ناچار به تیراندازی متقابل شدند و یکی از عاملان تیراندازی ها مجروح و با کوشش مأموران جان بر کف انتظامی و کلانتری 11 بندر ماهشهر دستگیر شد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با بیان اینکه عملکرد بسیار خوب و به موقع نیروی انتظامی و کلانتری 11 در برخورد با عوامل برگزاری مراسم و تیراندازی های عصر پنج شنبه در این شهرستان، قابل تقدیر است، توضیح داد: پیغام های مکرر مردمی حاکی از اعلام رضایت عمومی از مداخله جدی کلانتری 11 در جلوگیری و برخورد با عوامل برگزاری این مراسم و تیر اندازی ها بوده است.

نماینده عالی دولت در بندر ماهشهر بیان داشت: نیرو های انتظامی، امنیتی و سیستم قضایی در برخورد با عوامل برگزاری مراسم در شرایط کرونایی و انجام هرگونه تیراندازی، بسیار جدی و مصمم هستند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 800

به "دستگیری عامل تیراندازی ها در بندرماهشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری عامل تیراندازی ها در بندرماهشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید