دوج کوین، بیت کوین نیست، ارز دیجیتالی که می تازد

به گزارش مجله حیات، خبرنگاران : چرا دوج کوین همچنان به جلب مشتری های بلند مدت ادامه می دهد ؟

دوج کوین، بیت کوین نیست، ارز دیجیتالی که می تازد

بر اساس گزارش خبرنگاران، قیمت دوج کوین طی 24 ساعت گذشته بیش از 140 درصد افزایش یافته است و altcoin(آلتکوین) در حال حاضر رتبه 7 را با توجه به سرمایه بازار در اختیار دارد. حجم مبادله های دائمی به 36.99 میلیارد دلار جدید رسیده است که از 12 آوریل 1877 درصد افزایش یافته و تمام سرمایه گذاران در این زمینه در سطح قیمت فعلی سودآور هستند.

سوال مهم تاجران خرده فروشی این است که آیا این معیار سفته بازی یا اهرم فشار است؟ در تجمع در حال توسعه آلتکوین ، معامله گران خرده فروشی صعودی هستند و بیش از حد سود می برند. در خصوص دوج کوین ، کمتر از 12٪ سرمایه گذاران را کمتر از یک ماه این ارز دیجتالی را نگه داشته اند.

آنچه DOGE را از سایر ارز ها جدا می نماید این است که 61٪ از دارنده ها بیش از یک سال است که سکه را در دست دارند. واضح است که این نکته در خصوص سایر altcoin های برتر که سودهای دو و سه رقمی ارائه می دهند صدق نمی نماید. بیشتر altcoin ها دارای سرمایه گذاران کوتاه مدت ، طولانی مدت پایین هستند و جالب اینکه DOGE برعکس آن است. در بعضی مواقع ، وقتی صحبت از altcoin های پمپاژ می گردد ، نسبت ریسک و پاداش کج و معوج است. این واقعیت که DOGE از سرمایه بازار بالاتری نسبت به تسلا برخوردار است ، بیش از یک سال افزایش مداوم ، روشن می نماید که این فقط حدس و گمان نیست که قیمت را تحریک می نماید.

از 13 آوریل 2021 ، قیمت DOGE از 0.07 دلار به 0.34 دلار رسیده است.

دوج کوین بیت کوین بعدی نیست

برای کسانی که مدت طولانی در این صنعت بوده اند، دوج کوین همواره یک چیز عجیب و غریب بوده است: پروژه ای که دارای قابلیت استثنایی و جذابیت کاربران جدید است در حالی که فاقد بسیاری از ویژگی های مفید یا ارزشمند ارزهای رمزپایه است.

این پروژه که در سال 2013 توسط جکسون پالمر و بیلی مارکوس ایجاد شد ، سالها پیش توسط بنیانگذاران و توسعه دهندگان،رها شد. تا همین اواخر ، آن چنان در شرایط ضعیفی به سر می برد که حتی نمی توانست زیرساخت های بلاکچین خود را تأمین کند و در سال 2014 خود را به ارز رمزنگاری اولیه دیگری به نام litecoin ، منتقل کرد.

در آن موقع ، این اقدام ضروری به نظر می رسید - سوالاتی در خصوص اینکه آیا دوج می تواند اصلا زنده بماند و وجود داشت.

برای بیت کوین ، این ابزار دارای دو اتفاق خوب است. یکی قابل پیش بینی بودن است. مردم ارزهای محلی خود را به بیت کوین تبدیل می نمایند ، زیرا آنها به دنبال راهی برای ذخیره ارزش جدا از واقعیت های سیاسی و مالی محلی هستند. همه در خصوص عرضه ثابت بیت کوین و همچنین سیاست پولی آن که تا حد زیادی تغییرناپذیر است ، می دانند و این امر باعث می گردد دولت به طور گسترده از دسترس خارج گردد.

دلیل دیگر ، که حتی ممکن است از اهمیت بیشتری برخوردار باشد ، نقدینگی است. مردم می خواهند مطمئن باشند که وقتی تصمیم به فروش می گیرند ، همواره شخصی در آنجا خواهد بود که می خواهد با قیمت بازار خرید کند.

بنابراین ، حتی اگر از نظر محلی می توان بیت کوین را بسیار گران ارزیابی کرد ، دلیل آن افزایش خرید است. مردم می توانند سایر ارز ها را انتخاب نمایند ، اما این دم طولانی سرمایه گذاری رمزنگاری به طرز باورنکردنی و به طور فزاینده ای متنوع است ، زیرا تعداد توکن هایی که می توان از آنها انتخاب کرد ، گسترش پیدا می نماید. به بیان ساده ، بیت کوین بسیار مفید است زیرا همه از آن استفاده می نمایند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 787

به "دوج کوین، بیت کوین نیست، ارز دیجیتالی که می تازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوج کوین، بیت کوین نیست، ارز دیجیتالی که می تازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید