رنگ آمیزی سرپناه های ایستگاه اتوبوس سطح منطقه هفت

به گزارش مجله حیات، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از اجرای عملیات رنگ آمیزی سرپناه های ایستگاه اتوبوس سطح منطقه خبرداد.

رنگ آمیزی سرپناه های ایستگاه اتوبوس سطح منطقه هفت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، حمیدرضا رنجبر با اعلام خبر فوق اضافه نمود: استفاده از ناوگان اتوبوسرانی به عنوان یکی از احتیاج های اصلی شهروندان در تردد های روزانه، علاوه بر نقش موثر آن در کاهش آلودگی هوای کلان شهر تهران و کاهش بار ترافیک معابر شهری، همیشه به عنوان یکی از مد های حمل و نقل ارزان و در دسترس، مورد توجه شهروندان تهرانی بوده است. درهمین راستا توجه و رسیدگی به شرایط زیرساخت ها و المان های مورد استفاده این مد حمل و نقلی همیشه در دستورکار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: بهسازی و روسازی آسفالت جهت های اتوبوس تندرو، نظافت و شستشوی مداوم سرپناه های ایستگاه اتوبوس، تامین روشنایی و برطرف نواقص برقی سرپناه ها از مهمترین موضوعات کاری اداره حمل و نقل عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک بوده است.

به گفته معاون شهردار منطقه 7 در طرح ساماندهی ایستگاه های اتوبوس درسال جاری و از ابتدای پائیز تا کنون تعداد 50 سرپناه ایستگاه اتوبوس رنگ آمیزی شده و این طرح تا تکمیل کلیه نواقص ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 579

به "رنگ آمیزی سرپناه های ایستگاه اتوبوس سطح منطقه هفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ آمیزی سرپناه های ایستگاه اتوبوس سطح منطقه هفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید