رونمایی از اولین خودروی تولیدی سونی

به گزارش مجله حیات، 7 ژانویه 2020 ویژن-اس (Vision-S) در نمایشگاه سالانه CES در لاس وگاس رونمایی شد و پس از آن در ژوئیه سال 2020 برای توسعه به توکیو رسید. این شتاب نشان می دهد که چگونه این غول الکترونیکی در حال ورود احتمالی به بازار خودرو است.

رونمایی از اولین خودروی تولیدی سونی

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، سونی در کوشش است تا مکانیسم اتومبیل ها را بطور کامل درک کند. نه تنها نحوه ساخت آن ها و چالش هایی که آن ها ارائه می دهند، بلکه ارتباط آن ها با جامعه را نیز درک کند. در راستای این هدف، سونی خودرویی را توسعه داده است که هم قابل استفاده باشد و هم به ایمنی توجه کامل می نماید.

این خودرو نمایانگر تلفیقی از فناوری و خلاقیت سونی است. این نگاهی اجاقتصادی به آینده تحرک است که شامل تکامل ایمنی، راحتی، سرگرمی و سازگاری است. نمونه اولیه VISION-S - سوار شدن در آن احساس امنیت بسیار زیادی می نماید. فقط نشستن در آن هیجان را برانگیزد. بودن با آن یک رابطه بی موقع را برقرار می نماید. این اتومبیل است که تحرک را به یک تجربه غنی سازی تبدیل می نماید.

سونی سال جاری با اولین Vision-S در CES دنیا را غافلگیر کرد، بنابراین انتشار ویدئویی جدید از هیچ کجا برای نشان دادن ادامه کار بر روی EV براق، امری مهم برای این دوره است. هنوز هیچ برنامه ای در خصوص برنامه های فراوری سونی وجود ندارد، در صورت وجود، اما آزمایش فن آوری سنسور در یک بسته جالب مانند این، توجه را به خود جلب می نماید.

سونی در سال 2014 علاقه عمومی به سنسور های مربوط به وسایل نقلیه خودمختار را به خود اختصاص داد که Vision-S دارای 33 عدد از آن ها است.

تاریخچه مفهوم تعجب برانگیز خودروی برقی سونی، Vision-S، به این ترتیب پیش می رود، با توجه به سه بیانیه مطبوعاتی که این شرکت در خصوص این خودرو منتشر نموده است:

7 ژانویه 2020: Vision-S در CES 2020 در لاس وگاس رونمایی شد که پس از آن در ژوئیه سال 2020 برای توسعه به توکیو رسید. این آمار نشان می دهد که چگونه این غول الکترونیکی در حال ورود احتاقتصادی به فضای خودرو است.

فیلم جدید سونی نشان می دهد رانندگی اتومبیل در توکیو و افراد (احتمالاً مهندسین سونی) با آگاهی به آن نگاه می نمایند. سونی می گوید که اکنون برای آزمایش راه های عمومی در این سال اقتصادی در حال توسعه است ، بنابراین اکنون انتظار داریم اعلام رمزنگاری دیگری انجام گردد.

آنچه را که ما در خصوص Vision-S می دانیم، این است که سونی در حال اجرا این پروژه با شرکای خود از جمله مگنا استایر است و هیچ چیز رسمی در خصوص فراوری آن نگفته است. سونی اظهار داشته که سال جاری آماده آزمایش EV است، اما جزئیات دیگری جز اینکه نمونه اولیه خودرو صرفاً در نظر گرفته شده برای نشان دادن مفاهیم آینده ما در زمینه تحرک نیست.

Vision-S سوار بر یک سکوی تمام الکتریکی است که می تواند برای بدنه های مختلف وسیله نقلیه از جمله کوپه، سدان و SUV استفاده گردد. در حالی که هیچگاه از جزئیات باتری آن ذکر نشده است، سونی گفته است که EV 5180-lb از یک سیستم دو موتوره استفاده می نماید که می تواند آن را از صفر به 60 مایل در ساعت در 4.8 ثانیه و حداکثر سرعت حداکثر 149 مایل در ساعت منتقل کند. سونی همچنین گفته است که ویژن S دارای 33 سنسور از جمله رادار، لیدر و دوربین است.

برای چندین دهه، اتصال سونی به صنعت خودرو تقریباً محدود به سیستم های استریو اتومبیل بود. در سال 2014، این شرکت اظهار داشت که سنسور های تصویری که از چشم انسان فراتر می رود برای وسایل نقلیه خودمختار ساخته می گردد. در خصوص ساختن وسیله نقلیه خودمختار خود چیزی نگفت.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 369

به "رونمایی از اولین خودروی تولیدی سونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از اولین خودروی تولیدی سونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید