رویداد 2022 راه ورود مازندران به بازارهای جهانی است

به گزارش مجله حیات، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران ، فرصت جهانی رویداد 2022 با دیپلماسی فرهنگ و گردشگری راه ورود مازندران به بازارهای بین المللی است.

رویداد 2022 راه ورود مازندران به بازارهای جهانی است

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری، سیف الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اشاره به معرفی ظرفیت های مازندران و نحوه ارائه آن به بازارهای جهانی گفت: استان مازندران یک استان بزرگ با ظرفیت های بزرگ اما کمتر شناخته شده است.

او اضافه نمود: غنای طبیعت مازندران، عدم احتیاج مردم آن با کوشش بیشتر برای معرفی خود و یا کم توجهی مدیران و عدم مطالبه گری نخبگان موجب شده تا مازندران از جایگاه درست گردشگری دور بماند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با بیان این مطلب که استان مازندران در قیاس با بعضی کشورهای اروپایی باید در مقیاس جهانی خودش را معرفی کند، توضیح داد: مبدأ این تحولات را از یک فرصت بسبار مهم چون رویداد بین المللی مرکز گردشگری ساری 2022 می توان انتظار داشت.

فرزانه در ادامه اظهار کرد: در این برهه تاریخی ما مدیران و همه نخبگان مسئول هستیم و باید به آیندگان این سرزمین جوابگو باشیم. لذا فرصت جهانی رویداد با دیپلماسی فرهنگ و گردشگری راه ورود مازندران به بازارهای جهانی و بین المللی است.

علی ماهفروزی طراح شهر مرکز های حوزه کشورهای اکو و دبیر اجرایی رویداد مرکز گردشگری در این نشست گفت: اجرای نمایشگاه مرتبط با رویداد بین المللی بی شک با تمام نمایشگاه های استان در این سال ها فرق خواهد کرد و کوشش خواهیم کرد با همکاری و هم فکری صاحبان اندیشه و صنایع مرتبط نمایشگاه جهانی را برای چهره واقعی استان به نمایش بگذاریم.

او از برپایی نمایشگاه دستاورد هنرمندان، صنعت گران و حوزه های گوناگون در استان مازندران اطلاع داد و اضافه نمود: ظرفیت های رقابتی موجود در مازندران و کشور در این نمایشگاه به صورت حضوری و مجازی به نمایش گذاشته می گردد.

ماهفروزی با بیان اینکه گردشگری به عنوان یک فعالیت چندوجهی فرابخشی فقط در حوزه صنایع دستی، هنر، سوغات و تاسیسات گردشگری خلاصه نمی گردد، بلکه تمام فعالیت های مستقیم و غیر مستقیم یک جامعه به عنوان صنایع وابسته باید در نمایشگاه دیده گردد، اظهار کرد: مکان نمایشگاه، مجری برگزاری و ظرفیت های قابل نمایش باید در سطح بین المللی دیده گردد.

ماهفروزی در پایان اضافه نمود: اگرچه مازندران را یکسال درگیر فعالیت های مختلف فرهنگی و گردشگری خواهیم کرد ولی رونمایی از ظرفیت ها و میزبانی بزرگ در مدت 10 روز در اواسط مهرماه سال آینده و همزمان با دل ربایی طبیعت مازندران خواهد بود که شکوه ایران عزیزمان را به رخ خواهد کشید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1079

به "رویداد 2022 راه ورود مازندران به بازارهای جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد 2022 راه ورود مازندران به بازارهای جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید