ساخت بزرگترین بیمارستان مادر و کودک کشور در ایرانشهر

به گزارش مجله حیات، بزرگترین بیمارستان مادر و کودک کشور در ایرانشهر در حال ساخت است.

ساخت بزرگترین بیمارستان مادر و کودک کشور در ایرانشهر

احمد بامری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از زاهدان ، گفت: بزرگترین بیمارستان مادر و کودک کشور در ایرانشهر در حال ساخت است و انتظار می فرایند در ماه های پیش رو مراحل ساخت آن سرانجام یابد.

بامری گفت: بزرگترین بیمارستان مادر و کودک کشور با 145 تخت بستری، 6 هزار مترمربع مساحت و 80 درصد پیشرفت فیزیکی در2 طبقه در این شهرستان در حال ساخت است.

احمد بامری اضافه کرد: با بهره برداری از این مرکز می توان گام بزرگی در حوزه ارتقای شاخص درمان در این منطقه برداشت.

وی با بیان اینکه تا به امروز برای ساخت این بیمارستان بیش از 350 میلیارد ریال هزینه شده اضافه کرد: برای تکمیل این پروژه ملی هیچ گونه محدودیت اقتصادی وجود ندارد و تحولی بزرگ در حوزه درمان جنوب شرق کشور ایجاد خواهد نمود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: پروژه بیمارستان مادر و کودک این شهرستان پس از بهره برداری مرکز پایلوت سازمان بهداشت جهانی در جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی اضافه کرد: این پروژه در مرحله اجرای نمای بیرون، کاشی و سرامیک داخل و اجرای تاسیسات است و کوشش می گردد دهه فجر سالجاری این پروژه ملی به بهره برداری برسد.

بامری با بیان اینکه بیشترین آمار مادران باردار و زایمان در کشور در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر است گفت: راه اندازی این مرکز درمانی در ایرانشهر باعث افزایش شاخص های کیفی در حوزه زنان و زایمان، بچه ها و سلامت مادران باردار کشور و جنوب شرق خواهد شد.

وی توضیح داد: بیش از 60 نفر از جوانان جویای کار ایرانشهری در بخش های ساخت و ساز و تاسیسات این پروژه مشغول بکار هستند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1002

به "ساخت بزرگترین بیمارستان مادر و کودک کشور در ایرانشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت بزرگترین بیمارستان مادر و کودک کشور در ایرانشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید