سرپرست جدید دانشگاه آزاد قزوین معرفی گردید

به گزارش مجله حیات، در مراسمی که با حضور رئیس دانشگاه آزاد در واحد قزوین برگزار گردید، محمدرضا خان محمدی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین معرفی گردید.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد قزوین معرفی گردید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمدرضا خان محمدی، سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین در مراسم تکریم و معارفه ای که با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد قزوین برگزار گردید، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از افتخارات آموزش عالی کشور است، گفت: به نوبه خود از زحمات و کوشش های دکتر موسی خانی و همکاران ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین قدردانی می کنم.

خان محمدی عنوان نمود: تقویت نقاط درخشان دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و توجه بیشتر به دیگر ظرفیت های این دانشگاه، از اولویت های ماست. کوشش داریم ادبیاتی نوین و بدیع را وارد دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین کنیم.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد قزوین با تأکید بر اینکه اکنون نمی توان آموزش و پژوهش را از هم جدا کرد، گفت: دانشگاه باید احتیاج صنعت و جامعه را بشناسد و در سرا های نوآوری و واحد های فن آور راه حل یافته و محصول فراوری کند.

وی در سرانجام تأکید کرد: با روحیه مضاعف، از تمامی امکانات و ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین برای پیشبرد اهداف این دانشگاه و ارتقای بیش از پیش آن استفاده خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 282

به "سرپرست جدید دانشگاه آزاد قزوین معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست جدید دانشگاه آزاد قزوین معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید