شاسی بلند تازه چینی در کلاس جهانی، دنزا حریف می طلبد، عکس

به گزارش مجله حیات، بی وای دی دنزا N7 پس از رونمایی پر سر و صدایش، وارد فاز فروش و عرضه شده و میخواهد تا رقبای هم رده خود را شکست دهد.

شاسی بلند تازه چینی در کلاس جهانی، دنزا حریف می طلبد، عکس

امیرمسعود عابدین: سوم جولای، BYD رسما شاسی بلند N7 را با نام تجاری Denza عرضه کرد. در مجموع شش مدل با بازه قیمت 41600 تا 52400 دلار به بازار عرضه شد. انتظار می رود تحویل از اواسط تیرماه شروع گردد و به طور معین حدود 3000 دستگاه در ماه جولای و 6000 دستگاه در ماه آگوست تحویل داده می گردد.

لازم به ذکر است تا تاریخ 6 خرداد، پیش فروش دنزا N7 از مرز 20 هزار دستگاه گذشته است.

به گفته این خودروساز، دنزا N7 بر اساس نسخه ارتقا یافته پلتفرم الکترونیکی BYD 3.0 ساخته شده است که دارای ویژگی هایی از جمله سیستم باتری ساختاری CTB و iTAC (سیستم کنترل سازگاری گشتاور هوشمند) است.

Denza N7 در دو مدل تک موتوره و دو موتوره چهار چرخ محرک موجود است که هر دو به یک بسته باتری 91.392 کیلووات ساعتی Blade مجهز هستند.

قدرت نسخه تک موتوره 308 اسب بخار بوده و برد آن پس از هر بار شارژ 702 کیلومتر است. نسخه دو موتوره و چهار چرخ محرک دارای یک موتور در جلو و یک موتور در عقب است که به ترتیب 214 اسب بخار و 308 اسب بخار و در مجموع 522 اسب بخار قدرت فراوری می نمایند.

این مدل پس از هربار شارژ قادر است 630 کیلومتر مسافت را طی کند و شتاب 0 تا 100 کیلومتر آن 3.9 ثانیه طول می کشد.علاوه بر این، فناوری شارژ سریع دوگانه این خودرو دارای حداکثر قدرت شارژ 230 کیلووات است.

از نظر ظاهری، Denza N7 از طراحی π-MOTION استفاده می نماید که نشان دهنده امکانات بی نهایت است.نمای جلویی طراحی خاص و متناسب با سایر محصولات بی وای دی دارد.

در کنار دیلایت های کوچک داخل چراغ جلو، یک دیلایت کشیده در قسمت پایینی سپر به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید:

رقیب چینی میلیاردی هیوندای توسان وارد میدان شد/ عکس

لامبورگینی طلایی!/ساخته عجیبی دیگر از منصوری/عکس

نمای پشتی دنزا N از چراغ متصل بهره برده و ظاهری شبیه به پورشه پانامرا دارد. این خودرو به عنوان یک SUV سایز میانه شناخته می گردد.

در بالاترین تریم، 33 سنسور در اطراف خودرو از جمله LiDAR، رادارهای موج میلی متری، تراشه NVIDIA Orin و دو دوربین 8 مگاپیکسلی قرار گرفته اند.

در داخل با سیستم صوتی Devialet و شش صفحه نمایش روبرو هستیم.نمایشگر اینسترومنت و نمایشگر سرنشین شاگرد هر دو 10.25 اینچی هستند. صفحه نمایش مرکزی 17.3 اینچی و دارای وضوح صفحه نمایش 2K است و در آینده با سیستم عامل هارمونی هواوی سازگار خواهد بود.

علاوه بر این سه صفحه نمایش، یک AR-HUD برای یاری ناوبری و دو صفحه نمایش در کنار دو خروجی تهویه مطبوع برای نمایش دما وجود دارد.

صندلی ها با چرم ناپا پوشیده شده اند. فضای صندوق عقب می تواند یک چمدان 20 اینچی را در خود جای دهد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 تیر 1402 بروزرسانی: 14 تیر 1402 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1438

به "شاسی بلند تازه چینی در کلاس جهانی، دنزا حریف می طلبد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند تازه چینی در کلاس جهانی، دنزا حریف می طلبد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید