عکس ، شاسی بلند بدترکیب ژاپنی به ایران می آید ، آنالیز خودروی مالی تویوتا

به گزارش مجله حیات، تویوتا راش به عنوان یک شاسی بلند بدترکیب ژاپنی به ایران خواهد آمد. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند مالی Toyota Rush آشنا می شویم.

عکس ، شاسی بلند بدترکیب ژاپنی به ایران می آید ، آنالیز خودروی مالی تویوتا

به گزارش خبرنگاران به نقل از گجت نیوز، یکی از شرکت های واردکننده برای واردات تویوتا راش فرایند ثبت سفارش را انجام داده تا به زودی شاهد عرضه این شاسی بلند ژاپنی به ایران باشیم. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند آشنا خواهیم شد.

تویوتا راش به یک موتور 1.5 لیتری 16 سوپاپ تنفس طبیعی با فناوری DUAL VVT-i مجهز شده که می تواند قدرتی برابر با 104 اسب بخار و گشتاور 136 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه نیز به وسیله گیربکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می گردد.

تویوتا راش در واقع همان دایهاتسو تریوس بوده و به همین علت از لحاظ طراحی بدنه نسبت به سایر محصولات اصلی تویوتا تفاوت زیادی دارد. این خودرو مالی در نسخه 7 نفره نیز عرضه می گردد که آن را برای خانواده های پرجمعیت به گزینه مناسبی تبدیل می نماید.

این خودرو در ردیف شاسی بلندهای مالی قرار گرفته است و به همین علت امکانات زیادی را به همراه نخواهد داشت. از مهم ترین امکانات این شاسی بلند می توان به ترمز ABS، EBD، سیستم کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سامانه کنترل پایداری، رینگ های آلومینیومی، سیستم تهویه مطبوع الکتریکی، چراغ های روز، 6 ایربگ، مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، سنسورهای هشدار دهنده موانع در عقب خودرو و سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای اشاره نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مرداد 1402 بروزرسانی: 14 مرداد 1402 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1449

به "عکس ، شاسی بلند بدترکیب ژاپنی به ایران می آید ، آنالیز خودروی مالی تویوتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، شاسی بلند بدترکیب ژاپنی به ایران می آید ، آنالیز خودروی مالی تویوتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید