لباس رسمی تازه برای زنان ایران در المپیک؟

به گزارش مجله حیات، خبرنگاران: در شرایطی که امروز جمعه، قرار است مراسم افتتاحیه بازی های المپیک شروع شود هنوز تکلیف لباسی که ورزشکاران زن ایران قرار است در این مراسم بپوشند مشخص نیست.

لباس رسمی تازه برای زنان ایران در المپیک؟

به گزارش خبرنگاران، پیش از این لباس فیروزه ای رنگی برای زنان ایرانی درنظر گرفته شده بود که با انتقاد بسیار گسترده ای روبرو شد. منتقدان ازاین گفتند که لباس های موجود اصلا طراحی نشده و در شان ورزشکاران زن ایران نیست. البته که لباس رسمی مردان ایران هم که کت وشلوار سرمه ای رنگ است به لباس های پلوخوری تعبیر شد.

بعد از نقدها گسترده از لباس های رسمی زنان ایران، دبیرکل کمیته ملی المپیک خبر داد که لباس رسمی زنان ایران در مرنام افتتاحیه حذف می شود و زنان ایرانی با ست های ورزشی در مرنام افتتاحیه حضور خواهند داشت. این تصمیم درشرایطی گرفته شد که ست های ورزشی طراحی شده هم دست کمی از همان لباس های رسمی ندارند و زیبا نیستند.

به گزارش خبرنگاران، حالا، اما مهر در خبری تکمیلی درباره لباس رسمی زنان ایران در مرنام افتتاحیه المپیک نوشته که لباس های تازهی برای آن ها به توکیو فرستاده شده و قرار است در مرنام افتتاحیه، زنان ایرانی با لباس های تازه در مرنام رژه کشور ها شرکت کنند. آنطور که نام شده لباس تازه در نظر گرفته شده برای زنان ایران به رنگ سرمه ای و سفید و مزین به نقش پرچم ایران است تا دست کم شبیه به لباس رسمی مردان ایرانی در این مرنام باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 921

به "لباس رسمی تازه برای زنان ایران در المپیک؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لباس رسمی تازه برای زنان ایران در المپیک؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید