مرکز مشاوره و راهنمایی تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد راه اندازی شد

به گزارش مجله حیات، مرکز مشاوره، راهنمایی تحصیلی و ثبت نام داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد راه اندازی شد.

مرکز مشاوره و راهنمایی تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد راه اندازی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از گناباد، مرکز مشاوره، راهنمایی تحصیلی و ثبت نام داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد راه اندازی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد در این مراسم گفت: راه اندازی مرکز مشاوره در شهر گناباد، تجربه پیروزی بود و سال جاری نیز با شروع ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، این مرکز با هدف مشاوره تحصیلی و ارائه خدمات رایگان ثبت نام در دانشگاه شروع به کار کرد.

مجتبی حسن زاده اعلام نمود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد به عنوان نخستین مرکز آموزش عالی این شهرستان با داشتن رشته های تحصیلی متنوع و مورد احتیاج بازار کار، استادان مجرب و برجسته، کارگاه ها، آزمایشگاه ها، فضاهای آموزشی، امکانات ورزشی و رفاهی و مدارس پیروز سما از پیش دبستانی تا دوره اول متوسطه از امتیازات ویژه ای برخوردار است.

وی اضافه کرد: از سال جاری به منظور تقویت کارآفرینی و مهارت آموزی دانشجویان، دوره های رایگان ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته شده است.

تحصیل همزمان در دو رشته امکانپذیر شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد عنوان کرد: مدیران گروه های آموزشی و اعضای هیئت علمی در مرکز مشاوره، ارتباط مستقیمی با داوطلبان برقرار می نمایند و این ارتباط در تصمیم گیری و حسن انتخاب خبرنگارانن و انتخاب رشته تحصیلی متناسب با احتیاجهای جامعه و توانمندی های داوطلبان، ثمربخش خواهد بود.

حسن زاده اضافه کرد: تحصیل همزمان در دو رشته و آموزش های مجازی از دیگر مزایای ایجاد شده برای داوطلبان است. آموزش های مجازی، دغدغه سلامت این روزهای خانواده ها را رفع می سازد و دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما وابسته به دانشگاه نیز با بهره گیری از تجربه پیروز نیمسال گذشته حداکثر کوشش را در ارائه خدمات مطلوب تر آموزش مجازی انجام خواهد داد.

4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 366

به "مرکز مشاوره و راهنمایی تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز مشاوره و راهنمایی تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید