ممانعت از ورود یک هزار و 94 خودروی گردشگران به میناب

به گزارش مجله حیات، خبرنگاران/هرمزگان معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، گفت: از ابتدای طرح پایش مبادی ورودی و خروجی میناب تعداد 11 هزار و 39 خودرو به این شهرستان وارد و در همین مدت نیز 5 هزار و 391 خودرو خارج شده است.

ممانعت از ورود یک هزار و 94 خودروی گردشگران به میناب

محمد احمدی صبح امروز(چهارم فروردین ماه) در حاشیه بازدید از ایستگاه سلامت در محل ایست و بازرسی شهید چغازردی در جمع خبرنگاران، اضافه کرد: در سطح شهرستان میناب 3 ایستگاه سلامت با فعالیت 6 نفر در هر شیفت راه اندازی شده است.

فرماندار ویژه میناب گفت: آنچه که ایستگاه سلامت شهرستان توانسته از ورود و خروج خودروها به ثبت برساند با تاکید بر اینکه بخشی از آن خودروها به سه شهرستان دیگر شرق هرمزگان و بعضا به استان سیستان و بلوچستان در حرکت بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح پایش مبادی ورودی و خروجی میناب تعداد 11 هزار و 39 خودرو به این شهرستان وارد و در همین مدت نیز 5 هزار و 391 خودرو خارج شده است.

احمدی اظهار کرد: در این مدت از ورود یک هزار و 94 خودروی مسافران و گردشگران به این شهرستان با توجه به شیوع ویروس کرونا جلوگیری و ممانعت بعمل آمده است.

این مقام مسئول بیان کرد: از 125 مسافری که مشکوک به بیماری های حاد تنفسی بوده اند تعداد 64 نفر آنها به مبدا بازگشت داده شده و مابقی آنان نیز به نزدیکترین مراکز بهداشتی و درمانی هدایت شده اند.

معاون استاندار هرمزگان، بیان کرد: گله مندی ما این است که تردد هم استانی ها و افراد بومی بسیار زیاد شده چرا که تنها راه شکست زنجیره شیوع ویروس کرونا در خانه ماندن است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 73

به "ممانعت از ورود یک هزار و 94 خودروی گردشگران به میناب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممانعت از ورود یک هزار و 94 خودروی گردشگران به میناب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید