نخستین جشنواره حمایت از تولیدات دانشجویان پائیز برگزار می گردد

به گزارش مجله حیات، مدیرکل اموردانشجویان دانشگاه پیغام نور گفت: نخستین جشنواره حمایت از آثار و تولیدات دانشجویان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به میزبانی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری در پاییز امسال برگزار خواهد شد.

نخستین جشنواره حمایت از تولیدات دانشجویان پائیز برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیغام نور، صفاری نیا مدیرکل اموردانشجویان دانشگاه پیغام نور گفت: نخستین جشنواره حمایت از آثار و فراوریات دانشجویان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به میزبانی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری در پاییز امسال برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد : اهداف این جشنواره؛ بهره گیری از ایده های نوین در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پیوند بین علم و عمل و توسعه پژوهش های علمی- کاربردی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، افزایش تعامل بین دانشگاه و دانشجویان از یک طرف و ستاد و دستگاه های مرتبط ازطرف دیگر و ترویج فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه علمی و پژوهشی کشور است.

مدیرکل امور دانشجویان دانشگاه پیغام نور اظهار داشت: تمامی دانشجویان در تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی و همچنین فارغ التحصیلانی که آثار آن ها از اول فروردین 1397 تا 30 شهریور 1399 منتشر یا دفاع شده می توانند تا 30 مهر 1399 فرم ثبت نام را تکمیل و به نشانی الکترونیکی [email protected] ارسال نمایند.

صفاری نیا توضیح داد: دانشجویانی که انتها نامه ها ، کتب ، مقالات، گزارش ها و تحلیل های در دست تهیه دارند، می توانند با ارسال طرح اولیه و یا پروپوزال خود ، پس از تصویب در شورای پژوهش ستاد(مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز) از حمایت های مادی(جوایز ارزنده) و معنوی از جمله تأمین منابع علمی، مشاوره های تخصصی، انتشار آثار و یاری هزینه فراوری اثر بهره مند شوند.

وی محورهای این جشنواره را علل، آثار و پیغامدهای قاچاق کالا، رفتار مصرف نمایندگان کالاهای خارجی و قاچاق، شیوه ها و شگردهای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، فرصت ها و تهدیدهای قاچاق کالا و ارز، آینده پژوهی و قاچاق کالا و ارز ، قبح فعل و مصرف قاچاق کالا و ارز، آسیب شناسی قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، مخاطرات زیست محیطی و قاچاق کالا، فناوری های نوین و قاچاق کالا و ارز، دیپلماسی، اقتصاد سیاسی و قاچاق کالا و ارز مطرح نمود.

مدیرکل اموردانشجویان دانشگاه پیغام نورافزود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس دبیرخانه جشنواره دانشجویی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز 83832801- 83832802 -83832803 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 273

به "نخستین جشنواره حمایت از تولیدات دانشجویان پائیز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین جشنواره حمایت از تولیدات دانشجویان پائیز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید