واکنش سرپرست استقلال به اخراج ساپینتو

به گزارش مجله حیات، بیژن طاهری درباره شایعه درگیری بازیکنان تیم فوتبال استقلال در رختکن پس از شکست مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی، گفت: من آخرین نفری بودم که از رختکن بیرون رفتم و هیچ اتفاقی نیفتاد. آنهایی که هر آرزویی دارند، چنین صحبت هایی را به زبان می آورند. دو سال است افتخار خدمت در استقلال را دارم و بازیکنان استقلال آنقدر باشخصیت هستند که چنین صحبت هایی درست نباشد. یکی از باشخصیت ترین دوران فوتبالی استقلال را شاهد بودم، چون هیچ کس بی احترامی نکرد. اینها از مدیریت من نبود، از خوبی بازیکنان بود.

واکنش سرپرست استقلال به اخراج ساپینتو

وی در واکنش به انتقادها به اعضای کادر ایرانی نیمکت استقلال توضیح داد: نیمکت همه تیم ها شلوغ است. درباره دیگر مسائل هم کسانی حرف می زنند که شخصیت فوتبالی شان معلوم است. به پیشکسوتی که دانش این را ندارد که سرپرست نمی تواند یاری فنی کند و کارش چیز دیگری است، من چه جوابی بدهم؟!

سرپرست تیم فوتبال استقلال راجع به اخراج ریکاردو ساپینتو در دربی گفت: من نفهمیدم چرا ساپینتو اخراج شد! پس از گل تساوی، خوشحالی کردیم و دیدیم داور ساپینتو را اخراج نموده است!

طاهری در سرانجام گفت: همه کوشش کردیم استقلال قهرمان گردد، ولی این اتفاق نیفتاد. به همین دلیل از طرفداران خوب مان عذرخواهی می کنم.

منبع: فرارو
انتشار: 16 خرداد 1402 بروزرسانی: 16 خرداد 1402 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1425

به "واکنش سرپرست استقلال به اخراج ساپینتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرپرست استقلال به اخراج ساپینتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید