پاکدل: فعلاً از کنفدراسیون هندبال آسیا برای معرفی نمایندگان ایران مهلت گرفتیم، امیدوارم مسائل کرونا هرچه زودتر رفع گردد

به گزارش مجله حیات، رئیس فدراسیون هندبال بیان کرد، این فدراسیون برای معرفی نمایندگان ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیا از کنفدراسیون هندبال این قاره مهلت گرفته است.

پاکدل: فعلاً از کنفدراسیون هندبال آسیا برای معرفی نمایندگان ایران مهلت گرفتیم، امیدوارم مسائل کرونا هرچه زودتر رفع گردد

علیرضا پاکدل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برگزاری لیگ برتر هندبال گفت: به باشگاه ها نامه زدیم و اعلام کردیم از دهه سوم فروردین لیگ را ادامه می دهیم، اما با بخش نامه وزارت ورزش مبنی بر ممنوعیت برگزاری مسابقات لیگ تا سرانجام فروردین، این موضوع منتفی شد و باید ببینیم چه می گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: فعلاً اردوهای تیم های نوجوانان و جوانان هندبال کشورمان را نمی توانیم برگزار کنیم. همچنین لیگ دسته یک و لیگ برتر در سایه کرونا تعطیل شده است و امیدواریم هر چه زودتر این ویروس برطرف گردد.

رئیس فدراسیون هندبال در پاسخ به این سؤال که چند هفته تا سرانجام لیگ باقی مانده است، گفت: از لیگ برتر پنج هفته و از دسته یک بازی های نیمه نهایی، رده بندی و فینال باقی مانده است. البته ما بیشتر به خاطر معرفی نمایندگان خود در جام باشگاه های آسیا نگران هستیم و می خواستیم لیگ را فروردین ماه برگزار کنیم.

وی اضافه نمود: فعلاً از کنفدراسیون هندبال آسیا برای معرفی نمایندگان مان در پیکارهای آسیایی مهلت گرفتیم. معمولاً فروردین ماه آخرین فرصت معرفی است، ولی کنفدراسیون آسیا همکاری می نماید و اگر شرایط خاصی ایجاد نگردد، لیگ را اردیبهشت ماه برگزار و نمایندگان مان را به آسیا اعلام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 51

به "پاکدل: فعلاً از کنفدراسیون هندبال آسیا برای معرفی نمایندگان ایران مهلت گرفتیم، امیدوارم مسائل کرونا هرچه زودتر رفع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل: فعلاً از کنفدراسیون هندبال آسیا برای معرفی نمایندگان ایران مهلت گرفتیم، امیدوارم مسائل کرونا هرچه زودتر رفع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید