پاک فطرت: بزرگترین هنر متولیان همگانی وادار کردن مردم به ورزش است

به گزارش مجله حیات، به گزارش خبرنگاران، مراسم رونمایی از طرح زمستان فعال با ورزش همگانی که شامل لیگ تندرستی ایران، طرح نشاط (مسابقات الکترونیک فعال) و طرح بازی و نشاط بچگانه می گردد، صبح امروز چهارشنبه با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، مهدی فروردین

پاک فطرت: بزرگترین هنر متولیان همگانی وادار کردن مردم به ورزش است

رئیس فراکسیون ورزش مجلس، عسگری نماینده مجلس و پاک فطرت نماینده مجلس در محل فدراسیون ورزش های همگانی برگزار گردید.

علیرضا پاک فطرت در این مراسم گفت: خوشحالم در جمع ورزشی ها هستم. از آنجایی که ورزش برای مجلس مهم است در این برنامه حضور پیدا کردیم. ورزش همگانی برای همه مردم ایران احتیاج است.

وی با اشاره به تاثیرات منفی کرونا در زندگی مردم گفت: آماری که در خصوص تبعات بیماری کرونا منتشر شده نشان می دهد که افسردگی در این بیماران زیاد است. ضمن اینکه شرایطی که کرونا به وجود آورده نیز باعث افسردگی مردم شده است. به همین جهت احتیاج به ورزش همگانی بیشتر از قبل احساس می گردد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با شرایطی که وجود دارد، فدراسیون ورزش های همگانی کار مهمی پیش رو دارد. کشور سالم شهروندانی سالم می خواهد. وقتی مردم یک کشور سالم باشند هیچ تعرضی به آن کشور صورت نخواهد گرفت.

علیرضا پاک فطرت گفت: عظیم ترین هنر متولیان ورزش همگانی این است در هر شرایط و محیطی مردم را وادار به ورزش کند. مسائل روحی مهم تر از مسائل جسمی است بنابراین اگر می خواهیم ورزش همگانی رونق دهیم باید روی مسائل روحی کار کنیم.

وی با تمجید از طرح هایی که در فدراسیون همگانی اجرا می گردد گفت: امیدوارم با زندگی آپارتمان نشینی که 70 درصد مردم درگیر هستند در همین فضا و به ویژه بچه ها را به تحرک واداریم و از فضای مجازی و کامپیوتر جدا کنیم. بچه ها در هر شرایطی علاقه مند به ورزش هستند.

پاک فطرت ادامه داد: وظیفه نمایندگان مجلس و شهرسازی است تا شهر را طوری بسازند که فضا برای بچه ها فراهم گردد. متاسفانه آپارتمان ها فضای بازی و باز استاندارد ندارند. آپارتمان 10 واحدی، دو برابر فضای اشغال باید فضای باز داشته باشد. که در شرایط کرونا در فضای باز آپارتمان تحرک داشته باشند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در سرانجام گفت: با ورزش می توان مطب پزشک را خلوت و صرفه جویی خوبی در امر درمان کرد. بهترین پیشگیری ورزش و همین ورزش همگانی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 618

به "پاک فطرت: بزرگترین هنر متولیان همگانی وادار کردن مردم به ورزش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاک فطرت: بزرگترین هنر متولیان همگانی وادار کردن مردم به ورزش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید