پنجمین نمایشگاه دست آفرین در شیراز برپا شد

به گزارش مجله حیات، خبرنگاران/فارس پنجمین نمایشگاه دست آفرین به همت معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و با همکاری دفاتر تسهیلگری و خانه محلات در بوستان آزادی برپا شد.

پنجمین نمایشگاه دست آفرین در شیراز برپا شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز پنج شنبه 21 اسفند در حاشیه برپایی پنجمین نمایشگاه دست آفرین بیان نمود: این نمایشگاه با هدف حمایت از بانوان توانمند شیرازی در فراوری صنایع دستی و محصولات خانگی، در 60 غرفه با حضور 120 نفر از بانوان از محلات مختلف برپا شده است.

بتول معلم اضافه نمود: در این نمایشگاه، که از 19 تا 25 اسفند دایر است، بانوانی از محله های مختلف شیراز، شامل شهرک سعدی، بافت تاریخی، بلوار اتحاد، سهل آباد، کوشک میدان، کوزه گری، سنگ سیاه، گلشن، مهدی آباد و... دست ساخته های هنرمندانه خود را به معرض فروش گذاشته اند.

او اعلام کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نمایشگاه دست آفرین را به عنوان زمینه ای برای یاری به زنان توانمند و رونق اقتصاد محله، به وسیله ایجاد زمینه فروش محصولات و دست ساخته ها فراهم می نماید.

معلم مطرح نمود: مجموعه نمایشگاه های دست آفرین با ایجاد زمینه فروش محصول، پیامدهای مثبتی همچون تقویت مالی خانواده ها، همچنین افزایش مشارکت مردمی به ویژه زنان در فعالیت های اجتماعی و مالی، توانمندسازی و افزایش سطح اعتماد به نفس عمومی زنان و کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز گفت: شهروندان می توانند با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از این نمایشگاه دیدن و با خرید محصولات، از بانوان شهرمان حمایت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 691

به "پنجمین نمایشگاه دست آفرین در شیراز برپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین نمایشگاه دست آفرین در شیراز برپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید