چرا در ماه مبارک رمضان قیمت صیفی جات افزایش یافته است؟

به گزارش مجله حیات، خبرگزاری خبرنگاران- نماینده مردم اصفهان در مجلس، ضمن انتقاد از افزایش قیمت کالاهای اساسی به ویژه صیفی جات در ماه مبارک رمضان از وزیر جهادکشاورزی خواست تا در جهت کنترل بازار این اقلام ورود پیدا کند.

چرا در ماه مبارک رمضان قیمت صیفی جات افزایش یافته است؟

به گزارش سرویس سیاسی خبرنگاران ، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی با انتقاد از افزایش قیمت کالاهای اساسی به ویژه صیفی جات در ماه مبارک رمضان از وی خواست تا در جهت کاهش قیمت این اقلام اقدام کند.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر ساداتی نژاد

وزیر محترم جهاد کشاورزی

باسلام و احترام،

همانگونه که مستحضرید در روزهای جاری مجددا قیمت برخی کالاهای اساسی با افزایش قیمت روبرو شد. پیشتر از سوی مجلس شورای اسلامی مکررا تذکر داده شده بود که دولت محترم آمادگی و مراقبت لازم را درخصوص کنترل و ثبات قیمت کالاها، به ویژه کالاهای اساسی داشته باشد؛ اما هم اکنون که در ایام ابتدایی ماه مبارک رمضان هستیم، مجددا قیمت برخی کالا علی الخصوص صیفی جات همچون گوجه فرنگی با افزایش قابل توجهی روبرو شده است.

ضرورت دارد باقید فوریت دستور فرمایید تدبیر و اقدام لازم جهت کاهش قیمت و برگشت آن به نرخ اصلی بعمل آید. مزید امتنان است اینجانب را نیز از نتیجه اقدامات انجام شده مطلع نمایند.

از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نمایم.

عباس مقتدایی./

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1219

به "چرا در ماه مبارک رمضان قیمت صیفی جات افزایش یافته است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا در ماه مبارک رمضان قیمت صیفی جات افزایش یافته است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید