کابینت ممبران سفید یا قهوه ای ! قیمت به روز

به گزارش مجله حیات، نحوه ساخت درب کابینت همیشه موضوع داغ نجاران و کارخانجات ساخت درب کابینت بوده است. زیرا کابینت، همیشه جزء جدانشدنی آشپزخانه و دکوراسیون منزل می باشد. ظاهر و زیبایی کابینت ها مسئله مهمی است و یکی از عوامل تاثیر گذار و مهم بر این موضوع ، سبک درب کابینت می باشد. برای مشاهده و خرید انواع کابینت ممبران آشپزخانه با بهترین قیمت و زمان تحویل کمتر از 7 روز وارد این لینک کابینت ممبران خانه و آشپزخانه ارینب شوید.

کابینت ممبران سفید یا قهوه ای ! قیمت به روز

اگر شما تولید کننده درب کابینت هستید، در مواجهه با افزایش سفارشات، آیا تا به حال به استفاده از دستگاه های CNC برای ساخت درب کابینت فکر کرده اید؟ قطعا بله! زیرا یکی از محبوب ترین درب ها برای ساخت کابینت، ممبران است و می دانیم که برای ساخت این نوع درب حتما باید از فرایند CNC استفاده شود.

در متن به طور خلاصه نحوه ساخت درب کابینت ممبران با دستگاه های CNC توضیح داده شده است.

اگر فقط می خواهید درب های کابینت فرسوده و خراب شده خانه خود را تعویض کنید، می توانید از ابزارهای دستی ساده مانند اره رومیزی، دستگاه پولیش چوب دستی، مته برقی و غیره برای ساخت استفاده کنید. اما برای کارخانه هایی که تولید انبوه کابینت می کنند، دستگاه های CNC بهترین انتخاب هستند. استفاده از دستگاه CNC راندمان ساخت درب کابینت را تا حد زیادی بهبود می بخشد و باعث می شود درب تولید شده دارای دقت بالا و کیفیت مطلوبی باشد.

انواع طرح تازه کابینت ممبران 1401 / آپدیت قیمت

قیمت کابینت ممبران به قیمت روز محسابه شده است.

کابینت ممبران آشپزخانه رنگ سفید نقره ای / سفید صدفی

طراحی کابینت ممبران آماده ارینب کاملا برای آشپزخانه های ایرانی اجرا شده است، شما میتوانید برای مشاهده مشخصات کامل کابینت ممبران سفید نقره ای / یا صدفی وارد این لینک شوید.

بدنه این کابینت ها از جنس ام دی اف mdf درجه یک و درب ها با مغزی ام دی اف و روکش پی وی سی pvc درجه یک ساخته می شوند، که باعث شده تا کیفیت محصول تا حد قابل قبولی افزایش پیدا کند، همچنین در مقابل قیمت تمام شده کابینت ممبران سفارشی به نصف رسیده است. با خرید کابینت ممبران آماده ارینب همچنین شما در زمان خود نیز صرفه جویی کردید.

رنگ سفید نقره ای / سفید صدفی

رنگ سفید را میتوان کامل ترین و خالص ترین رنگ دانست، در علم روان شناختی معانی رنگ سفید : خلوص، معصومیت و تمامیت است.

با استفاده از رنگ سفید نقره ای در کابینت های ممبران شما میتوانید یک بوم نقاشی آماده کنید برای شروع یک دکوراسیون متفاوت در آشپزخانه، همچنین با استفاده از رنگ سفید دیگر نگران آشپزخانه های کوچک خو نیستید، چرا که همواره آشپزخانه بزرگتر از آنچه در واقعیت هست، به نظر می رسد.

کابینت ممبران آشپزخانه رنگ قهوه ای و طلایی

رنگ قهوه ای رنگی گرم، متداول و مناسب برای کابینت های آشپزخانه است. کابینت های قهوه ای از قدیم مد بوده و هیچگاه از مد نمی افتند و قدیمی نمی شوند. رنگ قهوه ای تیره ممکن است به تنهایی فضای آشپزخانه را تاریک و دلگیر کند. ما در کابینت های ممبران قهوه ای از تاج، ستون، سرستون طلایی استفاده کردیم که همین مسئله باعث می شود فضای آشپزخانه به لطف سایه درخشان طلایی شادی را منتقل کند و فضای روشن تر شود. تفاوت رنگ طلایی و قهوه ای فضایی زیبا ایجاد می کند و باعث ایجاد تعادل و تناسب در هنگام استفاده از نماهای طلایی در زمینه قهوه ای می شود.

برای مشاهده، قیمت و خرید کابینت ممبران قهوه ای اینجا رو کلیک نمایید.

کابینت ممبران آشپزخانه رنگ خاکی

کابینت ها سطوح قابل توجهی از آشپزخانه شما را می پوشانند و تأثیر زیادی بر زیبایی و انرژی آشپزخانه شما دارند. اولین مسئله ای که افراد به آن فکر می کنند جنس و سبک کابینت است، اما هر زمان که وارد آشپزخانه خود می شوید رنگ معمولاً بیشترین توجه را به خود جلب می کند. رنگ ملچ یا همان خاکی، چوبی و قهوه ای روشن می تواند یک انتخاب رنگی زیبا و ظریف باشد که احساسات گرما، صداقت و ارتباط با طبیعت را در افراد برمی انگیزد. قهوه ای گرم تر از مشکی است، اما همان خنثی بودن را حفظ می کند و باعث می شود فضای آشپزخانه دلپذیرتر و گرم ترشود.

کابینت ممبران آشپزخانه رنگ طوسی

رنگ خاکستری رنگی آرامش بخش است و می تواند هر سبک و ظاهری را که می خواهید به آشپزخانه ببخشند. این ترندهای رنگ آشپزخانه در انواع طراحی آشپزخانه از مدرن گرفته تا سنتی مناسب هستند. طوسی رنگ خنثایی است که تقریبا با همه سبک های آشپزخانه و طرح های کابینت قابل استفاده است و ست می شود. از آنجایی که رنگ خاکستری لکه ها و کثیفی ها را کمتر نشان می دهد، در عین زیبایی به فضای زندگی شما جلوه ای تمیز می دهد و تعادل خوبی بین سفید و سیاه است.

با نحوه ساخت درب کابینت ممبران آشنا شوید

مرحله اول ساخت درب کابینت ممبران:انتخاب جنس درب کابینت ممبران

اولین چیزی که برای نحوه ساخت درب کابینت باید در نظر گرفت انتخاب مصالح است. درب های کابینت چوبی معمولاً از موادی مانند چوب جامد، تخته خرده چوب، تخته ملامینه، تخته سه لا، ام دی اف و غیره استفاده می کنند. درب های کابینت ساخته شده از مواد مختلف ویژگی های متفاوتی دارند. شما می توانید مواد را با توجه به احتیاجهای تولید یا احتیاج مشتری انتخاب کنید. درب کابینت آشپزخانه ممبران یا وکیوم معمولا از چوب ام دی اف(MDF) ساخته می شود.

مرحله دوم ساخت درب کابینت ممبران: طراحی، حکاکی، برش

پس از انتخاب مواد، می توانید ساخت درب کابینت را شروع کنید. در این مرحله برای ساخت درب کابینت، استفاده از یک دستگاه CNC برای طراحی، برش و حکاکی درب کابینت توصیه می شود.

طراحی الگوهای درب کابینت

می توانید از نرم افزار دستگاه CNC برای طراحی درب های کابینت استفاده کنید. دو نوع نرم افزار به نام CAD و CAM در این فرآیند استفاده می شود. نرم افزار CAD ، سبک درب کابینت را در فکر شما به یک نقاشی دیجیتال تبدیل می کند. سپس نقشه CAD در نرم افزار CAM وارد می شود. نرم افزار CAM به طور اتوماتیک یک کد G تولید می کند و کد G را به کنترل کننده مرکز ماشین ATC خطی ارسال می کند.

یک پانل چوبی را روی میز کار قرار دهید

یک پانل چوبی صاف و بی عیب مانند MDF انتخاب کنید و آن را روی میز کار مرکز ماشینکاری قرار دهید. میز کار قادر است پانل را محکم نگه دارد. مرکز دستگاه دارای غلتک های کمک بارگیری اتوماتیک است که به بارگیری پانل کمک می کند.

مرکز ماشین را راه اندازی کنید

پس از اتمام مراحل طراحی و بارگیری، مرکز ماشین را برای ساخت درب کابینت راه اندازی کنید. کار حکاکی و برش بعدی به طور اتوماتیک از طریق مرکز ماشینکاری به صورت اتوماتیک انجام می شود، بنابراین شما می توانید فقط فرآیند ماشینکاری را نظارت کنید. درجه اتوماسیون بالا به طور قابل توجهی راندمان ساخت درب کابینت را افزایش می دهد.

مرکز ماشینکاری خطی ATC درب کابینت و درب اتاق را برش داده و حکاکی می کند. دارای یک مجله ابزار خطی مستقل است که می تواند 12 ابزار مختلف را در خود جای دهد. بنابراین در حین کار می تواند هر ابزاری که احتیاج دارد را به طور اتوماتیک تغییر دهد. ابزار ها قادر به کارهای پیچیده و متنوع مانند سوراخکاری، برش، حکاکی، فرز جانبی، تراشکاری و غیره هستند.

مرحله سوم ساخت درب کابینت ممبران : لبه باند و گوشه

پس از برش پانل ها، سطح و لبه های برش ناهموار یا تیز هستند، در نتیجه آلودگی ها با راحتی جذب می شوند و از نظر ظاهری زیبا نیستند. بنابراین لبه ها احتیاج به پولیش دارند تا صاف تر شوند. فرآیند لبه بندی در نحوه ساخت درب کابینت نه تنها می تواند پانل خشن و زشت داخل را پنهان کند. همچنین می تواند از آزاد شدن فرمالدئید جلوگیری کند. بنابراین لبه بندی می تواند به سلامت محیط زیست هم کمک کند.

مراحل لبه بندی درب کابینت ممبران

در ابتدا دستگاه مخصوص لبه بندی را روشن می کنیم.

پانل درب کابینت را روی میز کار بازوی تاشو قرار می دهیم.

آن را در موقعیت مناسب قرار می دهیم و روی سوئیچ پدال قدم می گذاریم.

پانل را به آرامی حرکت می دهیم تا لبه های منحنی را باند کنید.

از آنجایی که این دستگاه عملکردهای برش و خراش اتوماتیک را ندارد، درب کابینت ممکن است احتیاج به اصلاح و پرداخت بعدی داشته باشد.

مرحله چهارم ساخت درب کابینت ممبران : پولیش

پانل های درب کابینت باید فرآیند پرداخت را طی کنند تا سطح کابینت در هنگام ساخت درب صاف تر شود. پولیش برای فرآیند پرس فیلم زیر نیز مفید است. دستگاه CNC مورد استفاده در این مرحله از ساخت درب کابینت دستگاه پولیش چوب CNC می باشد. این عمدتا برای سنباده زدن خشن و ریز، صاف کردن و پرداخت سطح صفحه و منحنی تخته های چوبی و پانل های درب است

مرحله پنجم ساخت درب کابینت ممبران : روکش PVC بوسیله خلا

این فرآیند برای ساخت درب کابینت با روکش PVC است. این فرآیند به این صورت است که یک روکش پی وی سی روی پانل های درب کابینت تحت دمای بالا در طول فرآیند ساخت درب کابینت چسبانده می شود. درب های کابینت ممبران با روکش PVC دارای ویژگی های خاصی مانند مقاومت در برابر آتش، ضد آب، مقاومت در برابر آب و هوا و غیره. هستند. علاوه بر این، روکش پی وی سی در رنگ ها و طرح های مختلفی مانند چوب، طرح سنگ، رگه های درخت کاج و غیره موجود است. در این مرحله از ساخت به دستگاه پرس وکیوم احتیاج دارید.

مرحله ششم نحوه ساخت درب کابینت ممبران: سوراخ کاری و شیار کاری بسته به احتیاجهای خاص تولید

درب های کابینت نیز ممکن است برای نصب لولا، پیچ، دستگیره درب و غیره احتیاج به سوراخکاری و شکاف داشته باشند. ماشین آلات در این مرحله نحوه ساخت کابینت درب ها شامل دستگاه حفاری CNC جانبی، دستگاه دریل لولا، اره میز کشویی و غیره می باشد.

مرحله هفتم نحوه ساخت درب کابینت: دکوراسیون

پس از انجام مراحل فوق اصولا درب کابینت تمام می شود. اما اگر مشتری احتیاجهای دیگری داشته باشد، ممکن است لازم باشد دکوراسیون ساده درب کابینت را نیز انجام دهید. به عنوان مثال، تریم فلزی را نصب کنید. برش فلز در طول فرآیند نحوه ساخت درب کابینت به یک دستگاه CNC به نام دستگاه برش نوار فلزی T شکل احتیاج دارد.

منبع: اتاق
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1266

به "کابینت ممبران سفید یا قهوه ای ! قیمت به روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابینت ممبران سفید یا قهوه ای ! قیمت به روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید