کود های آهن به مقصد نرسید، سرقت منازل توسط زنان در لامرد تکذیب شد

به گزارش مجله حیات، مهم ترین حوادث امروز سوم مرداد ماه سال 99 را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

کود های آهن به مقصد نرسید، سرقت منازل توسط زنان در لامرد تکذیب شد

به گزارش خبرنگار از ، مهم ترین حوادث امروز سوم مردادماه سال 99 را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 12 میلیارد ریال در شهرستان مهر اطلاع داد.

سرهنگ یوسف ملک زاده بیان نمود: ماموران انتظامی شهرستان مهر در اجرای مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو های عبوری در محور های مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

او اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این اتوبوس، 12 عدد انواع فیلتر آب شیرین کن، 160 عدد دماسنج و یک هزار و 339 عدد عینک طبی خارجی قاچاق را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، 12 میلیارد ریال برآورد شده است، توضیح داد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ ملک زاده بیان نمود: قاچاق کالا ضربه مستقیم به تولیدات داخلی کشور می زند که نیروی انتظامی در این خصوص با این مفسدان مالی برخورد قاطع و قانونی می نماید و اجازه فعالیت به آن ها نخواهد داد.

معاون هماهنگ نماینده فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 3 نفر در شهرستان ممسنی اطلاع داد که اقدام به کلاهبرداری 50 میلیارد ریالی نموده بودند.

سرهنگ احمدرضا پایدار گفت: در پی وصول چند فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری از طریق اخذ تسهیلات بانکی کم بهره، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس نهاده شد.

او اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در آنالیز های اولیه آگاه شدند که خانمی با نفوذ در یکی از بانک های دولتی و با ترفند های متقلبانه و با همکاری 2 نفر از کارمندان متخلف، شهروندانی که احتیاج به وام فوری داشته اند را فریب داده و پس از اخذ مبلغ توافقی وام (30 میلیون تومان)، مبلغ 20 میلیون تومان را اضافه بر مبلغ اصلی وام به حساب خود واریز می نموده است و وام گیرنده را مجبور به پرداخت اقساط سنگین می نموده است.

سرهنگ پایدار با اشاره به اینکه در این خصوص از 19 شهروند مبلغ 50 میلیارد ریال کلاهبرداری شده است، اضافه کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پیروز شدند متهم و 2 نفر از کامندان متخلف بانک مربوطه را شناسایی و دستگیر نمایند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازپرسی اولیه و مواجهه شدن با مستندات و ادله پلیس به جرم خود اقرار کردند، گفت: افراد متخلف برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

معاون هماهنگ نماینده فرماندهی انتظامی استان به شهروندان هشدار داد از اعتماد بیش از حد به دیگران و افراد ناشناس بپرهیزند و در اخذ تسهیلات بانکی دقت لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی نی ریز از توقیف یک سواری پراید و کشف 31 کیلو حشیش در این شهرستان اطلاع داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، روز گذشته ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو های عبوری در محور های مواصلاتی، به یک سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، 31 کیلو مواد مخدر از نوع حشیش که به صورت بسیار حرفه ای در کف جاسازی شده بود کشف شد، اضافه کرد: در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ یوسفی با بیان اینکه خودرو حامل مواد مخدر روانه پارکینگ شد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی این شهرستان با جدیت مبارزه با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار داده است و شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری 127 خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان طی یک ماه گذشته اطلاع داد.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر رده های انتظامی شهرستان تعدادی از منازل و پاتوق های خرده فروشان را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی، نسبت به بازرسی از این مناطق اقدام کردند.

او ادامه داد: ماموران پیروز شدند در بازرسی ها از آن مکان ها، 56 کیلو و 300 گرم انواع مواد مخدر را به همراه 7 حقه وافور کشف و 127 خرده فروش مواد مخدر را هم دستگیر و تحویل مراجع قضائی دهند.

رئیس پلیس مرودشت توضیح داد: در این طرح 10 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متعلق به خرده فروشان که از طریق آن اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کردند نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

این مقام انتظامی با بیان این که برخورد انتظامی شهرستان با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت مستمر و قاطعانه خواهد بود، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در مورد فعالیت های مجرمانه را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 در اختیار ماموران پلیس قرار دهند.

فرمانده انتظامی فسا از کشف 850 کیلوگرم کود آهن قاچاق به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال در آن شهرستان اطلاع داد.

سرهنگ فرج رستمی در تشریح این خبر گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، حین کنترل محور های مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو، 850 کیلوگرم کود آهن قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه ارزش ریالی قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: راننده با پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی خرمبید گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید جنتی فر این شهرستان پیروز شدند در بازرسی از یک کامیون، 21 هزار و 990 کیلوگرم عدس قاچاق به ارزش 5 میلیارد و 100 میلیون ریال کشف نمایند.

سرهنگ حمید جوکار بیان نمود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید جنتی فر این شهرستان حین کنترل خودرو های عبوری در محور های مواصلاتی، به یک کامیون حامل عدس مشکوک و آن را برای آنالیز بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خرمبید با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، 21 هزار و 990 کیلوگرم عدس قاچاق کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 5 میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد نموده اند.

سرهنگ جوکار عنوان داشت: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: واژگونی سواری تیبا در محور مواصلاتی جهرم به کوار، یک کشته و 6 مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره حادثه رانندگی در محور مواصلاتی جهرم-کوار، به مأموران اعلام شد.

او ادامه داد: بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو های امدادی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری تیبا با 7 سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن یکی از سرنشینان در دم فوت و 6 نفر دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمالی استان، عنوان داشت: کارشناسان تغئیر جهت ناگهانی از جانب راننده را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کردند.

فرمانده انتظامی لامرد شایعات منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با وقوع سرقت در این شهرستان توسط 2 زن را تکذیب کرد.

سرهنگ مهراب زارع پور گفت: در پی انتشار اخباری در فضای مجازی و تعدادی از گروه های اجتماعی محلی مبنی بر وقوع سرقت توسط 2 زن در سطح شهر لامرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس نهاده شد.

او با بیان اینکه در آنالیز های اولیه تعیین شد که هیچگونه سرقتی به این صورت به پلیس گزارش نشده است، ضمن تکذیب خبر، از شهروندان درخواست کرد در انتشار و ارسال اخبار در فضای مجازی از صحت و منابع آن اطمینان حاصل نمایند؛ چرا که پلیس با افرادی که بخواهند با انتشار اخبار بی پایه و اساس آرامش فکری جامعه را بر هم زنند با هماهنگی مراجع قضائی برابر قانون و بدون اغماض برخورد خواهد نمود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 307

به "کود های آهن به مقصد نرسید، سرقت منازل توسط زنان در لامرد تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کود های آهن به مقصد نرسید، سرقت منازل توسط زنان در لامرد تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید