آینده ای نامشخص در انتظار بازی های لگویی؛ پروژه های مارول و دیزنی لغو شدند

به گزارش مجله حیات، در سال 2022 شرکت TT و برادران وارنر بازی لگو جنگ ستارگان: حماسه اسکای واکر (Lego Star Wars: The Skywalker Saga) عرضه شد. این بازی توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند ولی تأثیر زیادی روی شرکت سازنده گذاشت. با این حال عملکرد بازی لگو جنگ ستارگان بسیار خوب بود و در کمتر از دو هفته نزدیک به 3 میلیون نسخه فروش داشت. این برای شرکت TT بسیار خوب بود. مخصوصاً اینکه روند ساخت این بازی برای این شرکت بسیار سخت بود. حال طبق چیزی که اعلام شده شرکت TT چندین پروژه خود را منحل نموده است.

آینده ای نامشخص در انتظار بازی های لگویی؛ پروژه های مارول و دیزنی لغو شدند

یکی از پروژه های منحل شده بازی لگو دیزنی (Lego Disney) نام دارد. این بازی شامل چندین جهانی مختلف از دیزنی بوده و به عنوان پروژه مارلی (Project Marley) شناخته می گردد. از جهانهای موجود در این بازی می توان به کتاب جنگل (Jungle Book)، دزدان دریایی کاراییب (Pirates of the Caribbean)، ماپت ها (Muppets) و یخ زده (Frozen) اشاره نمود. همه این جهانها زمینه لگو گرفته و وارد این بازی شدند.

بازیکنان باید در جهانی این بازی گشته و چالش های مختلف را کامل می کردند. هدف اصلی بازیکنان نیز این است که دشمنان موجود در هر جهان را نابود نموده تا محیط را پاک نمایند. این بازی شباهت زیادی به Dreamlight Valley که به وسیله شرکت Gameloft ساخته شده بود دارد. بازی لگو دیزنی حدود 4 سال در حال ساخت بود و پایان شرکت سازنده تصمیم گرفت تا به طور کامل ساخت آن را منحل کند.

نکته اینجاست که در کنار این بازی، عناوین دیگری نیز منحل شده اند. به همین علت اینطور که به نظر می رسد این شرکت با مسائل زیادی روبرو است. از عناوین منحل شده می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پروژه کاسمیک (Project Cosmic): این بازی یک عنوان لگویی بر اساس محافضان کهکشان (Guardians of the Galaxy) بود. در این عنوان ما شاهد کرکترهای اصلی این مجموعه بودیم. روند ساخت این بازی حدود 18 ماه طول کشیده و سر انجام منحل شد.
  • پروژه جاده رنگین کمان (Project Rainbow Road): یک عنوان با زمینه ای فرق دارد. به علت اینکه شرکت TT در این بازی از چارچوب لگو استفاده ننموده است. این بازی در سبک شوتر بوده و دارای کرکترهای مختلف جهانی برادران وارنر است.
  • پروژه لگو ایکس (Project Lego X): این بازی در اصل نسخه موبایل عنوان لگو ورلدز است. این بازی نیز نتوانست به روند ساخت خود ادامه دهد و منحل شد.

همینطور اینکه شرکت TT در حال کار روی یک بسته الحاقی برا ساس جهانی مندلورین (Mandalorian) برای حماسه اسکای واکر است. با این حال حتی روند ساخت این بسته الحاقی نیز با مشکل روبرو شده است. همینطور اینکه یک بازی دیگر بر اساس شخصیت بتمن نیز متوقف شده است. این موضوع باعث شده تا افراد زیادی نگران روند شرکت TT باشند.

مسائل شرکت TT از جایی آغاز شد که کارمندان این شرکت از آن به علت مسائل مدیریتی شکایت کردند. این افراد اعلام کردند که حتی پس از شکایت، روند شرکت تغییر ننموده و باعث شده که کارمندان از آن ناامید شده باشند. مشکل دیگر اینجاست که شرکت TT همچنان به موتور سازنده آنریل انجین (Unreal Engine) متکی است. حتی با وجود اینکه این شرکت خودش موتور NTT را دارد. حال هنوز معین نیست که این شرکت در ادامه چگونه عمل خواهد نمود و باید دید که مدیران TT چه نقشه ای را در فکر خود دارند.

منبع: Nintendolife.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 اسفند 1401 بروزرسانی: 25 اسفند 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1394

به "آینده ای نامشخص در انتظار بازی های لگویی؛ پروژه های مارول و دیزنی لغو شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آینده ای نامشخص در انتظار بازی های لگویی؛ پروژه های مارول و دیزنی لغو شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید