افتتاح 14 هزار کلاس درس همزمان با دهه فجر

به گزارش مجله حیات، تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور درباره تعداد پروژه های تحویلی دهه فجر به آموزش و پرورش توضیحاتی داد.

افتتاح 14 هزار کلاس درس همزمان با دهه فجر

مهراله رخشانی مهر در گفت وگو با پانا درباره برنامه سازمان نوسازی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در سال 1401، اظهار کرد: در تمام امور اولویت سازمان نوسازی تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده و در سال های گذشته نیز تمرکز و توجه بر این موضوع بوده است.

وی اضافه نمود: بسیاری از پروژه های نیمه تمام سال 90 و 91 بعلاوه 92 تا 96 تکمیل شده است و هیچ پروژه دولتی از محل اعتبارات خیرین باقی نمانده که نیمه تمام باشد.

معاون وزیر بعلاوه درباره تعداد پروژه های تحویلی در دهه فجر امسال گفت: به علت تعطیلی مدارس، پروژه های تحویلی مهرماه را به آموزش و پرورش تحویل ندادیم لذا امسال در دهه فجر 14 هزار کلاس درس را به وزارت آموزش و پرورش تحویل می دهیم که بیش از 2 هزار و 950 پروژه با 2 میلیون متر مربع زیربنا است.

رخشانی مهر در ادامه درباره اندازه همکاری سازمان نوسازی با بنیاد برکت اعلام کرد: در این زمینه همکاری خوبی با بنیاد داریم؛ اکنون بیش از 2 هزار و 500 مدرسه به وسیله بنیاد برکت در حال ساخت است که یک هزار و 800 مدرسه ساخته شده و بقیه هم تا انتها امسال به اتمام می رسد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1128

به "افتتاح 14 هزار کلاس درس همزمان با دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 14 هزار کلاس درس همزمان با دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید