امتحانات پایانی دانشگاه علم و فرهنگ به صورت مجازی برگزار خواهد شد

به گزارش مجله حیات، طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علم و فرهنگ، امتحانات پایانی دانشگاه علم و فرهنگ به شیوه غیرحضوری در بازه زمانی 16 تا 31 تیرماه برگزار می گردد.

امتحانات پایانی دانشگاه علم و فرهنگ به صورت مجازی برگزار خواهد شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه خبرنگاران، طبق اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ، امتحانات انتهای در تمام مقاطع تحصیلی، طبق تقویم آموزشی و برنامه زمان بندی برای هر درس به شیوه غیرحضوری به وسیله سامانه های آموزش مجازی دانشگاه در بازه زمانی 16 لغایت 31 تیرماه برگزار می گردد.

برنامه زمان بندی امتحانات، برای اساتید از گزارش 464 سامانه جامع آموزشی دانشگاه (سیستم گلستان) قابل استخراج است. برنامه زمان بندی امتحانات، برای دانشجویان از گزارش 428 سامانه جامع آموزشی دانشگاه قابل استخراج است.

چنانچه به هر دلیلی آزمون غیرحضوری در تاریخ مقرر برگزار نگردد، ضروری است استاد درس پس از هماهنگی با اداره برنامه ریزی، نظارت و سنجش به وسیله مدیر گروه مربوط، حداکثر تا پنجشنبه 2 مردادماه نسبت به برگزاری آزمون اقدام لازم را به عمل آورد.

مشاهده روز و ساعت امتحانات انتها ترم دانشجو ، صدور مجوز شرکت در آزمون انتهای و نیز ثبت نمره نهایی، منوط به انجام تسویه حساب اقتصادی دانشجو در نیمسال جاری، حداکثر تا 5 تیرماه، تکمیل یا اصلاح پروفایل (بارگذاری عکس پرسنلی جدید، درج ایمیل و شماره موبایل دانشجو) در سامانه LMS دانشگاه به نشانی lms.usc.ac.ir از موارد لازم برای شرکت در آزمون خواهد بود.

حداکثر زمان ثبت نهایی نمرات دانشجویان (قفل نمرات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه) توسط اساتید، 10 روز پس از برگزاری آخرین امتحان غیرحضوری 30 مردادماه 1399 است.

درصورت عدم قفل نمرات توسط اساتید در موعد مقرر، اداره کل آموزش رأساً نسبت به قفل نمرات اقدام خواهد نمود و پس از آن امکان ثبت یا تغییر هیچ نمره ای در سامانه جامع آموزشی دانشگاه وجود نخواهد داشت.

مشاهده نمرات و نیز ثبت نام نیمسال آینده، منوط به انجام ارزشیابی در بازه زمانی 8 تا 12 تیرماه به وسیله سامانه جامع آموزشی دانشگاه است.

خلاصه تقویم آموزشی (تمامی مقاطع تحصیلی) نیمسال دوم سال تحصیلی 99- 1398

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 260

به "امتحانات پایانی دانشگاه علم و فرهنگ به صورت مجازی برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات پایانی دانشگاه علم و فرهنگ به صورت مجازی برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید