با عامل خاطی ماجرای مرگ زن کرمانشاهی برخورد خواهد شد

به گزارش مجله حیات، مدیر اجرائیات شهرداری کرمانشاه گفت: هرگونه قصور و کم کاری از طرف هر شخص یا ارگانی در ماجرای مرگ زن کرمانشاهی شده باشد پیگیری خواهد شد.

با عامل خاطی ماجرای مرگ زن کرمانشاهی برخورد خواهد شد

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، غلامرضا شهبازی در گفتگو با برنامه سلام صبح بخیر شبکه رادیویی ایران درباره ماجرای قتل زن کرمانشاهی توسط مأموران شهرداری توضیح داد: در راستای رفع تخلف ساختمانی از منطقه سه شهرداری کرمانشاه دوستان و همکاران بنده بر اساس وظیفه ذاتی شان وارد عملیاتی شده و در راستا برگشت با مورد مشکوک زمین خواری روبرو شده و به یک محل مسکونی در فضای سبز شهرداری برخورد می کنند.

وی افزود: همکاران ما وارد عملیات می شوند و متأسفانه این بنده خدا مقاومت می کند. الحمدالله هیچ گونه ضرب و شتمی هم اتفاق نمی افتد. ایشان ظاهراً بیماری زمینه ای خاصی داشته اند و مقاومت کردند. ما منکر تنشی که ایجادشده نمی شویم. همکاران بنده با مأموران خانم تماس می گیرند و هیچ گونه آثار ضرب و شتمی در بدن این بنده خدا وجود نداشته است.

شهبازی در پاسخ به اینکه آیا نمی شد این خانم را با حضور یک مددکار آرام می کردید و بعد به اعمال قانون می پرداختید که به مرگ ایشان ختم نشود، تأکید کرد: به شما اطمینان خاطر می دهم هرگونه قصور و کم کاری از طرف هر شخص یا ارگانی در این قضیه شده باشد پیگیری خواهد شد. صحبت هایی که در فضای مجازی شده تکذیب می کنم و هیچ گونه آثار ضرب و شتمی بر این خانم نبوده و منتظر جوابیه نهایی پزشکی قانونی هستیم.

مدیر اجرائیات شهرداری کرمانشاه در پاسخ به اینکه اگر تخریب این خانه درحالی که یک زن داخل بیل مکانیکی نشسته و جیغ می زند یک روز دیرتر انجام می شد چه اتفاقی در شهر می افتاد و آیا کسی قصور داشته، گفت: ما سریعاً خدمت خانواده این بنده خدا حاضر شدیم و کارهای اولیه دلجویی را انجام دادیم. اتفاقی است که افتاده و باید با در نظر دریافت ابعاد قضیه و شفاف سازی، به شما اطمینان خاطر می دهیم که با شخص خاطی در این موضوع برخورد خواهد شد و او به دستگاه محترم قضایی معرفی می شود.

4145

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 7 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 204

به "با عامل خاطی ماجرای مرگ زن کرمانشاهی برخورد خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با عامل خاطی ماجرای مرگ زن کرمانشاهی برخورد خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید