آنالیز پیشنهاد ایجاد دفاتر خدمات هدایت در شهرداری برای صدور پروانه در شورای شهر

به گزارش مجله حیات، رییس شورای اسلامی شهر تهران از آنالیز پیشنهاد ایجاد دفاتر خدمات هدایت در شهرداری های منطقه ها برای افرادی که جهت اخذ پروانه ساختمانی مراجعه می نمایند در جلسه امروز(سه شنبه) شورا اطلاع داد.

آنالیز پیشنهاد ایجاد دفاتر خدمات هدایت در شهرداری برای صدور پروانه در شورای شهر

به گزارش خبرنگاران، مهدی چمران پیش از شروع سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز نخست بحث کاهش صدور پروانه های ساختمانی مورد آنالیز قرار می گیرد؛ مطالعات مفصلی به وسیله شهرداری در این زمینه صورت گرفته است و معاونت شهرسازی شهرداری روی موضوع کار نموده است. مقرر شد شهرداری این موضوع را آنالیز و نتیجه را به شورا بیاورد ولی به صورت فوری تر کلیاتی که باید در این رابطه رعایت گردد در دستور کار جلسه امروز نهاده شد تا معاونت شهرسازی و شورا بتواند این امر را رصد کند تا جایی که زمان تلف شد تذکر دهیم و جلوی آن را بگیریم. در حقیقت دنبال این هستیم مراحل به صورت همزمان پیش برود نه پشت هم تا شاهد کاهش زمان صدور پروانه باشیم.

وی اضافه نمود: موضوع دیگر این است که مردم در هنگام مراجعه به شهرداری های منطقه ها برای اخذ پروانه نمی دانند باید چکار نمایند و ممکن است در این بین گرفتار دلالان شوند لذا پیشنهاد شد ایجاد دفاتر خدمات راهنما ایجاد گردد که در جلسه امروز فوریت آن مورد آنالیز قرار می گیرد.

رییس شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره اجبار استعفا بانوان در منطقه ها و به کارگیری آنها در امور بانوان گفت: چنین چیزی نبوده است؛ هیچ روال و قانونی در این زمینه نبوده و نیست.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره زمان انتصابات و انگیزه کار پرسنل در شهرداری گفت: قطعا این کار فرصت می خواهد ولی هرکس مسئول است تا اخرین لحظه باید مسئولیت خود را به درستی انجام دهد این وظیفه شرعی، عرفی و اداری است. انتصابات دیر نشده و باید مطالعات انجام گردد و بعد انتصابات انجام گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 977

به "آنالیز پیشنهاد ایجاد دفاتر خدمات هدایت در شهرداری برای صدور پروانه در شورای شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز پیشنهاد ایجاد دفاتر خدمات هدایت در شهرداری برای صدور پروانه در شورای شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید