برنامه های کارآفرینی دانشگاه آزاد تضمین کننده فعالیت های اقتصادی است

به گزارش مجله حیات، موهبتی گفت: موضوعات کارآفرینی و مهارتی به نام الگوی مناسب و مفید در برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی تضمین کننده فعالیت های اقتصادی در آینده پیش رو استان است.

برنامه های کارآفرینی دانشگاه آزاد تضمین کننده فعالیت های اقتصادی است

به گزارش از ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست مشترک با هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: اقدامات مجموعه نسل های مختلف دانشگاهی با یکدیگر اثرات خوبی برای حوزه کار در استان داشته است.

وی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی را در حوزه دانشگاه آزاد شاهد هستیم اضافه کرد: این دانشگاه اثرگذاری فراوانی متناسب با نیازهای موجود سیستان و بلوچستان داشته و نیازسنجی را به موقع انجام داده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اهمیت شمردن ایجاد 200 رشته نو در دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با نیازهای استان گفت: به جهت تخصصی و کاربردی شدن رشته های علمی ضروریست متناسب با آن ها در کشور جهت را طی کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه باید به وظایف ذاتی و مسوولیت اجتماعی اش توجه کند شرح داد: دانشگاه آزاد هم به فرایند قبل از ورود دانشجو به دانشگاه با راه اندازی مدارس تخصصی هم به بعد از دوران دانشجویی با نگاه کارآفرینی توجه کرده است.

موهبتی گفت: مصوبه منطقه آزاد سیستان، افزایش محدوده منطقه آزاد چابهار طی سال های اخیر(از 14 هزار هکتار به 82 هزار هکتار) و راه اندازی مرزهای رسمی برای مزیت ترانزیت و تجارت سیستان و بلوچستان بسیار حائز اهمیت است.

او با اشاره به اینکه زیرساخت های راه آهن در سیستان و بلوچستان شتاب فزاینده ای یافته است بیان نمود: حدود 2 هزارو 900 میلیارد تومان در این زمینه تزریق شده که یکهزارو 950 میلیارد تومان آن مربوط به سال گذشته بوده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پارسال 13.5 درصد بزرگراه های کشور در این استان افتتاح شد بیان نمود: موضوع آب ژرف در سیستان، طرح 46 هزارهکتاری و تولید برق از نیروگاه بادی آینده بسیار خوبی را برای منطقه رقم خواهد زد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 943

به "برنامه های کارآفرینی دانشگاه آزاد تضمین کننده فعالیت های اقتصادی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های کارآفرینی دانشگاه آزاد تضمین کننده فعالیت های اقتصادی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید