بلاتکلیفی چند ماهه 67 هزار تن ذرت در بندر شهید رجایی

به گزارش مجله حیات، بازرسی کل استان هرمزگان در پی معطلی یک کشتی با 67 هزار تن ذرت دامی در بندر شهید رجایی به موضوع ورود کرد و خواهان ترخیص فوری این محموله شد.

بلاتکلیفی چند ماهه 67 هزار تن ذرت در بندر شهید رجایی

به گزارش خبرنگاران، در پی تاکیدات رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر پیگیری برای تسریع در تخلیه کشتی های حامل کالاهای اساسی و ترخیص آن­ها به منظور جلوگیری از کمبود کالا در بازار، پیرو بازدیدهای اجرا شده از روند تخلیه و ترخیص کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی و طی آنالیز ­های اجرا شده مشاهده شد یک کشتی حامل 67 هزار تن محموله ذرت دامی متعلق به شرکت پشتیبانی امور دام کشور به علت مسائل موجود در تاییدیه­ کشور مبدا برای ارائه به دامپزشکی، از ماه ­های گذشته تا به امروز در لنگرگاه بندرشهیدرجایی بلاتکلیف بوده که بر این اساس با ورود بازرسی کل استان پیگیری موضوع در دست آنالیز نهاده شد.

به همین دلیل با توجه به دستور محمد اسمی بازرس کل استان هرمزگان مبنی بر آنالیز و پیگیری موضوع جلسه­ ای با حضور متولیان امر در محل بازرسی کل ­استان ­هرمزگان برگزار و ضمن آنالیز مسائل موجود، راه­کارهای لازم جهت ­رفع و برون رفت از شرایط موجود ارائه شد.

بنابراین گزارش، در جلسه فوق تاکید شد که اقدام عاجل جهت ترخیص فوری محموله 67 هزار تنی ذرت دامی در بندرشهیدرجایی صورت پذیرد و مراتب به دستگاه های اجرایی ذی ربط ابلاغ گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1382

به "بلاتکلیفی چند ماهه 67 هزار تن ذرت در بندر شهید رجایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی چند ماهه 67 هزار تن ذرت در بندر شهید رجایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید