تجلیل شهردار تهران از فرزند تاکسیران برنامه دستپخت

به گزارش مجله حیات، پیروز حناچی شهردار تهران با الینا سعیدان دختری که در برنامه دستپخت، مجری درباره شغل پدر او که تاکسیران بود اظهارنظر کرده بود، دیدار و از پدر او قدردانی کرد. شهردار تهران از این دختر به عنوان نماینده تمامی فرزندان تاکسیرانان تهرانی دلجویی کرد. در این مراسم همچنین از دوچرخه سوارانی که به مناسبت اربعین معادل مسافت تهران تا کربلا را رکاب زده بودند هم قدردانی شد.

تجلیل شهردار تهران از فرزند تاکسیران برنامه دستپخت

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش پایگاه خبری شهر، پیروز حناچی در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران گفت: در کلانشهر ها یکی از محور های اصلی و شاید مهمترین موضوعات حمل و نقل عمومی است که اصلی ترین آن ها هم مترو و اتوبوس است. کاری که ما در این دوره از مدیریت شهری انجام دادیم، اضافه کردن دوچرخه سواری به ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان یک مد ساده و ارزان قیمت است که استفاده از آن زیر یک درصد بود و اکنون با تلاش های انجام گرفته به بیش از یک درصد رسیده است.

او اضافه کرد: البته برنامه توسعه مترو را هم در دستور کار داریم. خط شش و هفت مترو تهران تا آخر امسال به صورت کامل بهره برداری می شود. باقیمانده خط سه هم تکمیل خواهد شد. البته در تامین اعتبارات مشکل داریم. به هر حال مترو موضوعی است که پنج میلیون نفر روزانه با آن درگیر هستند و موضوع حاکمیتی است و انتظار این است که دولت در این زمینه کمک کند.

شهردار تهران درباره نوسازی ناوگان اتوبوس رانی هم گفت: اتوبوس های ساخت داخل به ناوگان پیوسته و آن ها که وارداتش امکان پذیر باشد به ناوگان اضافه می شود. البته باید به این نکته توجه کرد که آینده حمل و نقل عمومی برای خودرو های برقی است که برای آن برنامه داریم.

او درباره بازسازی اتوبوس، واگن مترو و تاکسی های فرسوده هم گفت: هم اکنون بازسازی یکهزار دستگاه اتوبوس را در دستور داریم و همچنین بازسازی 400 واگن نسل اول را هم در دستور داریم. بازسازی تاکسی ها با همکاری صنایع داخلی و پشتیبانی دولت انجام می شود.

منبع: فرارو
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 558

به "تجلیل شهردار تهران از فرزند تاکسیران برنامه دستپخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل شهردار تهران از فرزند تاکسیران برنامه دستپخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید