تصاویر تیپ کوییک نو سایپا ، نام کوییک نو و تفاوت هایش با کوییک معمولی

به گزارش مجله حیات، تیپ جدیدی از کوییک با نام کوییک آر پلاس اتوماتیک در غرفه سایپا در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مشهد قرار گرفته است که به گیربکس CVT اتوماتیک مجهز بوده و رنگ سقف آن در مقایسه با کوییک R معمولی فرق می کند.

تصاویر تیپ کوییک نو سایپا ، نام کوییک نو و تفاوت هایش با کوییک معمولی

به گزارش خبرنگاران به نقل از خودرو بانک، خودروسازی سایپا با محصولات متنوع به همراه زیرمجموعه های خود در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مشهد شرکت کرده است. این نمایشگاه از تاریخ 9 تا امروز 12 شهریور از ساعت 16 تا 22 پذیرای علاقه مندان است.

سایپا با طیف وسیعی از محصولات در نمایشگاه شرکت کرده که از جمله آن ها می توان به شاهین CVT، آریا اسپرت، وانت کارون، پادرا پلاس و غیره اشاره کرد. اما یک محصول تکراری در این میان دیده می شود که با تغییر رنگ سقف و گیربکس، نام تازهی برای آن انتخاب شده است.

  • یک سدان تازه در راه بازار | زمان عرضه و قیمت مصوب کی ام سی J7

تیپ تازهی از کوییک با نام کوییک آر پلاس اتوماتیک در غرفه سایپا قرار گرفته است که به گیربکس CVT اتوماتیک مجهز بوده و رنگ سقف آن در مقایسه با کوییک R معمولی فرق می کند.

به غیر از رنگ سقف، هیچ تغییر قابل توجه دیگری در کوییک تازه مشاهده نمی شود. مشخصات فنی کوییک +R اتوماتیک نیز درست شبیه به کوییک اتوماتیک های قبلی است. این ماشین از موتور 1.5 لیتری M15 استفاده می کند که قدرتی معادل 87 اسب بخار را به واسطه گیربکس CVT به محور جلو هدایت می کند.

داخل کابین نیز تغییر چندانی نکرده و مشابه با کوییک آر معمولی است. با این وجود، به روزرسانی های جزئی در تجهیزات و امکانات رفاهی مشاهده می شود که از جمله آن ها می توان به اضافه شدن نمایشگر لمسی 7 اینچی در بالای داشبورد اشاره کرد. دیگر تجهیزات ماشین شامل کروز کنترل، فرمان دی کات با دکمه های کنترلی، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم کمک ترمز ABS، EBD و BAS، دوربین دنده عقب، استارت دکمه ای و غیره اشاره کرد.

  • مدل تازه خودرو چانگان را ببینید | ویژگی ها، قیمت و مشخصات خودرو
  • تازهترین قیمت تیبا، پراید، شاهین، دنا و انواع پژو | ساینا به 206 میلیون تومان رسید
  • سایپا خودروهای اقتصادی این برند معروف را وارد می کند

کوییک آر پلاس کوییک آر پلاس کوییک آر پلاس کوییک آر پلاس کوییک آر پلاس کوییک آر پلاس کوییک آر پلاس کوییک آر پلاس کوییک آر پلاس کوییک آر پلاس کوییک آر پلاس کوییک آر پلاس کوییک آر پلاس

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1303

به "تصاویر تیپ کوییک نو سایپا ، نام کوییک نو و تفاوت هایش با کوییک معمولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر تیپ کوییک نو سایپا ، نام کوییک نو و تفاوت هایش با کوییک معمولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید