تغییرات کنکور هنوز قطعی نیست

به گزارش مجله حیات، وزیر علوم تحقیقات و فناوری با تأکید بر اینکه تغییرات اخیر کنکور 1402 که اخیرا در شورای عالی انقلاب فرهنگی بخش هایی از آن تصویب شد، هنوز قطعی نیست،گفت: تصمیمات نهایی در این خصوص در جلسات آینده این شورا گرفته خواهد شد.

تغییرات کنکور هنوز قطعی نیست

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، با تأکید بر اینکه تغییرات اخیر کنکور 1402 که اخیرا در شورای عالی انقلاب فرهنگی بخش هایی از آن تصویب شد، هنوز قطعی نیست گفت: تصمیمات نهایی در این خصوص در جلسات آینده این شورا گرفته خواهد شد.

وی اضافه نمود: طرح تغییرات کنکور 12 ماده دارد که فقط 9 ماده آن در جلسه 842 شورای عالی انقلاب فرهنگی که با موضوع ساماندهی نظام سنجش و پذیرش کنکور در مقطع کارشناسی برگزار گردید، مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

وی در ادامه توضیح داد: با توجه به اینکه هنوز تمامی مواد طرح مذکور مورد آنالیز قرار نگرفته است، بنابراین امکان هر گونه تغییر در جلسات بعدی وجود دارد و تصمیمات نهایی در جلسات آینده گرفته خواهد شد.

وزیر علوم خاطر نشان کرد: در حال حاضر نمی توانم در مورد شرایط و تغییرات کنکور اظهار نظر قطعی داشته باشم.

****

در حاشیه هشتصد و چهل و دومین جلسه، شورای عالی انقلاب فرهنگی از مصوبات شورا در مورد تغییرات کنکور 1402، پنج مصوبه این شورا را تشریح و اسم نموده بود که مصوبه اول مبنی بر این بود که در آزمون سراسری سهم آموزش و پرورش به لحاظ سابقه تحصیلی 60 درصد و سهم کنکور سراسری 40 درصد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 904

به "تغییرات کنکور هنوز قطعی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات کنکور هنوز قطعی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید