تمساح غول پیکر در لوله فاضلاب؛ افسانه ای که به واقعیت تبدیل شد!

به گزارش مجله حیات، تمساح غول پیکر در لوله فاضلاب؛ افسانه ای که به واقعیت تبدیل شد!

تمساح غول پیکر در لوله فاضلاب؛ افسانه ای که به واقعیت تبدیل شد!

این یک افسانه شهری است که برای دهه ها وجود داشته است: تمساح های غول پیکر که در ابتدا به عنوان حیوانات خانگی رها شده بودند، در سیستم های فاضلاب شهری شهر های بزرگ مانند نیویورک ساکن هستند. اکنون، این به واقعیت تبدیل شده است، حداقل در فلوریدا.

به گزارش خبرنگاران، هنگامی که مهندسان در شهر اوویه دو یک دوربین رباتیک چرخدار را در زیر زمین فرستادند از تماشا یک تمساح 1.5 متری که در آب تیره کمین نموده بود شگفت زده شدند.

دوربین رباتیک تمساح را شگفت زده کرد، اما پس از مواجهه کوتاه این خزنده چرخید و عقب نشینی کرد.

خدمه ای که دوربین را اداره می کردند در ابتدا فکر کردند که یک وزغ بزرگ را می بینند. در این ویدئو، دو چشم کوچک درخشان را می بینید تا زمانی که نزدیک تر می گردد. اما وقتی چرخید، دم بلند تمساح را تماشاد و آن را دنبال کردند.

فیلم ترسناکی به نام تمساح در سال 1980 براساس افسانه های شهری درباره تمساح های بزرگ الجثه که در سیستم های فاضلاب شهر های آمریکا زندگی می نمایند، ساخته شد.

در این فیلم، تمساحی که وقتی کوچک بود در فاضلاب انداخته شد، در نهایت به یک هیولای 11 متری و 900 کیلویی تبدیل می گردد که شهر را به وحشت می اندازد.

خطری که تمساح ها در زندگی واقعی در فلوریدا ایجاد می نمایند بسیار واقعی است و اخیراً تعدادی از حملات به انسان ها انجام شده است. در چند ماه گذشته یک زن 85 ساله هنگام دفاع از سگ خانگی خود کشته شد.

سال گذشته یک مرد در ساحل دریاچه ای در شهر لارگو کشته شد و یک پیرزن 80 ساله نیز پس از سقوط در برکه ای در نزدیکی ساراسوتا به وسیله تمساح کشته شد.

علیرغم این حوادث، مقامات فلوریدا می گویند که احتمال آسیب جدی از سوی تمساح در این استان یک در سه میلیون است.

منبع: فرارو
انتشار: 23 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1402 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1415

به "تمساح غول پیکر در لوله فاضلاب؛ افسانه ای که به واقعیت تبدیل شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمساح غول پیکر در لوله فاضلاب؛ افسانه ای که به واقعیت تبدیل شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید