تیم ملی تکواندو وارد بلغارستان شد، تدابیر سخت برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله حیات، به گزارش خبرنگاران، هشتمین دوره رقابتهای بین المللی تکواندو آزاد بلغارستان از فردا شنبه با حضور 694 تکواندوکار در صوفیه شروع می گردد که در رده سنی بزرگسالان 390 تکواندوکار در هشت وزن مردان و هشت وزن زنان به رقابت خواهند پرداخت.

تیم ملی تکواندو وارد بلغارستان شد، تدابیر سخت برای مقابله با کرونا

تیم ملی تکواندو کشورمان که صبح پنجشنبه به قصد حضور در این مسابقات تهران را ترک نموده بود، پس از 9 ساعت توقف در فرودگاه استانبول، ساعت 22 به وقت تهران وارد فرودگاه شهر صوفیه شد.

میزبان برای حفظ سلامتی ورزشکاران، مربیان، داوران و عوامل برگزاری تدابیر سختی در نظر گرفته است. بر همین اساس کلیه تکواندوکاران شرکت کننده در این مسابقات در هتل رامادا اسکان داده شده و مسابقات نیز بر روی سه شی هاپ چانگ پهن شده در یکی از تالارهای همین هتل برگزار می گردد.

از شرکت کنندگان 72 ساعت قبل از آغاز مسابقات تست کرونا گرفته شده و همه نفرات در اتاق های خود قرنطینه هستند و اجازه خروج از هتل را ندارند. 50 یورو جریمه خروج از هتل خواهد بود.

بر اساس پروتکل های طراحی شده برای این مسابقات، غذای ورزشکاران در اتاق سرو می گردد و تکواندوکار برای حضور در مسابقات می بایست در اتاق خود گرم نموده و تنها 30 دقیقه قبل از آغاز مبارزه به همراه مربی خود اجازه حضور در سالن مسابقات را دارد.

حسین لطفی، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری، سجاد مردانی با راهنمایی فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی ترکیب تیم ملی در این مسابقات را تشکیل می دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 694

به "تیم ملی تکواندو وارد بلغارستان شد، تدابیر سخت برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی تکواندو وارد بلغارستان شد، تدابیر سخت برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید