حمید فرخ نژاد؛ تو هم مثل بیضایی دچار مرگ هنری می شوی! ، گلشیفته فراهانی با این همه ادعا پادوی درجه 3 شد!

به گزارش مجله حیات، حقیقت این است که هنرمند ایرانی با ترک وطنش، گویی هنرش را ترک می کند و از نظر حرفه ای می میرد! باید دید سرنوشت حمید فرخ نژاد بعد از آخرین تجربه بازیگری اش سقوط چه خواهد شد؟!

حمید فرخ نژاد؛ تو هم مثل بیضایی دچار مرگ هنری می شوی! ، گلشیفته فراهانی با این همه ادعا پادوی درجه 3 شد!

به گزارش خبرنگاران، قبلا خیلی از بازیگرها و کارگردان ها در این کشور- به زعم آن ها خفقان آلود و بسته- فرصت شکوفایی استعدادهایشان را یافتند و با کلی ادعا به همین کشور پشت پا زدند و راهی دیار فرنگ شدند. اما الان زیر غبار فراموشی قرار دارند و به جای کار هنری، مشغول امور دیگری هستند.

واقعا محسن مخملباف وقتی در ایران بود با مخملباف امروز، قابل مقایسه است؟ بهرام بیضایی هر آنچه انجام داد مربوط به وقتی است که در ایران بود و بعد از اقامت در آمریکا دچار مرگ هنری شد. سوسن تسلیمی هم فقط موقع زیست در ایران بازیگر بود و بعد از آن به کارهای دیگری پرداخت.

بهمن قبادی تا وقتی ایران بود مورد توجه قرار می گرفت و بعد از ترک وطن و زندگی در جهان آزاد، عملا نابود شد. حتی گلشیفته فراهانی هم با این همه ادعا، امروز به یک پادوی درجه سه سیاسی تبدیل شده و جایگاه مهمی در سینما به دست نیاورده است و همه آثاری که بازی کرده، میانه و ضعیف هستند.

این شرایط تقریبا درباره همه بازیگران و هنرمندان و فیلم سازانی که ایران را ترک کردند صادق است. حقیقت این است که هنرمند ایرانی با ترک وطنش، گویی هنرش را ترک می کند و از نظر حرفه ای می میرد! باید دید سرنوشت حمید فرخ نژاد بعد از آخرین تجربه بازیگری اش سقوط چه خواهد شد؟!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1375

به "حمید فرخ نژاد؛ تو هم مثل بیضایی دچار مرگ هنری می شوی! ، گلشیفته فراهانی با این همه ادعا پادوی درجه 3 شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمید فرخ نژاد؛ تو هم مثل بیضایی دچار مرگ هنری می شوی! ، گلشیفته فراهانی با این همه ادعا پادوی درجه 3 شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید