خبرنگاران معاون استاندار: مشکل اراضی موات قرچک در کمترین زمان برطرف گردد

به گزارش مجله حیات، تهران- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت : تسریع در برطرف مشکل اراضی موات قرچک به اراده جمعی مسئولان شهرستانی، استانی و ملی احتیاج دارد تا در کمترین زمان این مشکل مردم برطرف گردد.

خبرنگاران معاون استاندار: مشکل اراضی موات قرچک در کمترین زمان برطرف گردد

عبدالرضا چراغعلی روز یکشنبه در جلسه آنالیز شرایط اراضی موات قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد گفت: تمامی مسوولانی که در جلسه امروز با موضوع رفع مشکل اراضی موات حاضر شده اند، یک هدف واحد دارند و آن یاری به مردم شهرستان است.

وی گفت: موضوع رفع مشکل اراضی موات قرچک یکی از اولویت های استانداری تهران است و مردم اطمینان داشته باشند که بر حسب وظیفه، هر آنچه در توان مسوولان دولتی باشد، پیگیری مجدانه خواهند داشت.

چراغعلی اضافه کرد: به منظور رفع این مشکل ضروری است تا فرمانداری قرچک و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با تصمیم کارشناسی مبتنی بر شاخص ها و راهکارهای قانونی و دادستانی قرچک به عنوان مدعی العموم پیگیری های مکرر در این زمینه داشته باشند.

وی گفت: برای تشکیل جلسه کارگروه رفع تداخلات، شخصاً پیگیری های لازم را انجام داده و از دستورات موکد استاندار و ظرفیت های جهاد کشاورزی استان و سازمان ملی زمین و مسکن بهره خواهیم گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تأکید کرد: این مشکل باید هرچه سریعتر معین تکلیف گردد تا مشکلاتی که به این واسطه در راستا زندگی مردم قرار گرفته، رفع گردد.

در این جلسه مقرر شد تا با تداوم پیگیری های فرمانداری و ورود دادستانی، کارگروه رفع تداخلات با حضور مقامات ملی و استانی تا حصول نتیجه مطلوب در مورد اراضی موات قرچک تشکیل گردد.

290 هکتار از اراضی شهرستان قرچک جز اراضی موات محسوب می گردد.

ارضی موات، زمین هایی است که سابقه احیاء و بهره برداری ندارد و به صورت طبیعی باقی مانده است.

قرچک در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 819

به "خبرنگاران معاون استاندار: مشکل اراضی موات قرچک در کمترین زمان برطرف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار: مشکل اراضی موات قرچک در کمترین زمان برطرف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید