خبرنگاران ونزوئلا: اتحادیه اروپا ذهنیت استعماری را ترک کند

به گزارش مجله حیات، مادرید- خبرنگاران- پس از آنکه جوسپ بورل نماینده عالی اتحادیه اروپا بیان نمود که در مورد بحران ونزوئلا ، با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا صحبت خواهد کرد ، وزیر خارجه ونزوئلا درخواست نمود اتحادیه اروپا به کارهای خود برسد و ذهنیت استعماری را ترک کند .

خبرنگاران ونزوئلا: اتحادیه اروپا ذهنیت استعماری را ترک کند

با ما سفر کنید و با هزینه تور اروپا 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

با ما سفر کنید و با تور لوکس اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش سه شنبه خبرنگاران از خبرگزاری اروپاپرس ، خورخه آرئازا با ابراز تاسف در حساب توییتری خود نوشت: غرور و ذهنیت استعماری در این نوع بیانیه ها لبریز می باشند . ونزوئلا 200 سال است که به طور غیر قابل بازگشت، آزاد و مستقل است .

وی با اضافه نمودن خبری که در آن بیانات بورل در روز دوشنبه پس از خاتمه شورای امور خارجه اتحادیه اروپا ، آمده است ادامه داد: به امور و مسائل خودتان که کم نیستند ، رسیدگی کنید .

بورل به مناسبت آغاز دیدار وزیر خارجه آمریکا از اروپا روز دوشنبه گفته بود :ثبات و دموکراتیزه سازی کشور امکان پذیر است، اما این به تلاش مداوم نیاز دارد، ما به آن رسیدگی خواهیم کرد و درباره آن با آنتونی بلینکن در بروکسل گفتگو خواهیم نمود.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 710

به "خبرنگاران ونزوئلا: اتحادیه اروپا ذهنیت استعماری را ترک کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ونزوئلا: اتحادیه اروپا ذهنیت استعماری را ترک کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید