خبری خوش برای علاقه مندان به بازی پوکمون گو ، گزینه های واقعیت مجازی پیشرفته تر می شوند

به گزارش مجله حیات، اگر از علاقه مندان سرسخت بازی پوکمون گو هستید، خبری خوش برای شما داریم. قرار است بازی پوکمون گو قابلیت های واقعیت مجازی خود را توسعه دهد و هنگامی که در حال بازی هستید، با ویژگی هایی متعدد و جدیدتر از همواره رو به رو شوید.

خبری خوش برای علاقه مندان به بازی پوکمون گو ، گزینه های واقعیت مجازی پیشرفته تر می شوند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تصاویری بسیار قوی تر و نوتر به بازی پوکمون گو افزوده شده است. این تصاویر به بازیکنان اجازه می دهد که احساسی قوی تر از همواره در حین بازی داشته باشند.

قابلیت Go Snapshot، که هفته گذشته به نسخه اندروید و iOS این بازی اضافه شده است، به کاربران امکان می دهد عکس هایی از بازی را که قبلا استفاده نموده اند وارد بازی موبایلی نموده و واقعیت مجازی را با کیفیتی بسیار بالاتر تجربه نمایند.

برای انجام این قابلیت های نو کافیست یک عکس را انتخاب کنید و سپس روی صفحه ضربه بزنید تا توپ خود را به آن نقطه پرتاب کنید. هنگامی که پوکمون شما در نقطه ای ایده آل قرار می گیرد، می توانید آن را حرکت دهید تا برترین زاویه عکس خود را پیدا کند.

بنابراین شما می توانید اساسا از ایده هایی فراتر از ایده های اولیه بازی پوکمون گو بهره ببرید، چرا که عکس هایی که می گیرید به طور اتوماتیک در دستگاه شما ذخیره می گردد

ریتا هیروی، مدیر محصولات Niantic در بیانیه ای گفت: ما از عکس های باورنکردنی الهام گرفته ایم و روش های نوی را برای بیشتر شدن ارتباط دنیای دیجیتال و فیزیکی به وسیله فناوری های واقعیت مجازی پیشرفته Nianticآزموده ایم.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1351

به "خبری خوش برای علاقه مندان به بازی پوکمون گو ، گزینه های واقعیت مجازی پیشرفته تر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری خوش برای علاقه مندان به بازی پوکمون گو ، گزینه های واقعیت مجازی پیشرفته تر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید