خودروی آلمانی محبوبی که جایش در بازار ایران بسیار خالی است ، عکس

به گزارش مجله حیات، گلف GTI، هاچ بک معروف و مجذوب کننده فولکس واگن است که با ظاهر اسپرت و قدرت بالای خود، یکی از محبوب ةرین خودروهای تاریخ به شمار می رود. تازه ترین مدل این خودرو، GTI کلاب اسپرت 2024 بر اساس مدل فیس لیفت طراحی شده و به چراغ های نو مجهز شده است.

خودروی آلمانی محبوبی که جایش در بازار ایران بسیار خالی است ، عکس

امیرمسعود عابدین- فولکس واگن در حال اضافه کردن چاشنی های اضافی به هاچ بک مجذوب کننده خود، گلف GTI است. GTI کلاب اسپرت که بر اساس مدل فیس لیفت طراحی شده، به چراغ های نو مجهز شده است. گلف GTI کلاب اسپرت علاوه بر چراغ های نو، دارای سپر جلو متفاوت و اسپویلر بزرگ در عقب است. نسخه کلاب اسپرت بعلاوه دارای رینگ های 18 اینچی بزرگ تر Quadrifoglio یا 19 اینچی سفارشی است.

درحالی که نسخه استاندارد GTI حدود 20 اسب بخار قدرت اضافی برای مجموع 261 اسب بخار به دست آورده است، نسخه کلاب اسپرت به فراوری 296 اسب بخار ادامه می دهد. گلف GTI کلاب اسپرت اصلاح شده مانند نسل قبلی خود به طور انحصاری با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه عرضه می گردد.

گلف کلاب اسپرت شتاب گیری صفر تا صد را در 5.6 ثانیه انجام می دهد، یعنی 0.3 ثانیه سریع تر از نسخه استاندارد خود. گلف استاندارد به صورت الکترونیکی به سرعت 249 کیلومتر بر ساعت محدود شده است، در صورتی که نسخه کلاب اسپرت یک پکیج مسابقه ای سفارشی دریافت می نماید که حداکثر سرعت را به 268 کیلومتر بر ساعت افزایش می دهد. این بسته بعلاوه با یک اگزوز قوی تر Akrapovič و یک حالت ویژه برای رانندگی اسپرت ارائه می گردد.

این خودرو در داخل از صفحه نمایش لمسی بزرگ 12.9 اینچی برای سیستم اطلاعات-سرگرمی نو و بهبودیافته استفاده می نماید. روی فرمان خودرو به جای کلیدهای لمسی، دکمه های معمولی وجود دارد.

هاچ بک اسپرت نو فولکس قبل از اینکه اواخر سال جاری در اروپا به فروش برسد، اولین حضور عمومی خود را این هفته در نوربرگ رینگ جشن می گیرد.

منبع: Motor1

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 خرداد 1403 بروزرسانی: 13 خرداد 1403 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1481

به "خودروی آلمانی محبوبی که جایش در بازار ایران بسیار خالی است ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی آلمانی محبوبی که جایش در بازار ایران بسیار خالی است ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید