دبستان دخترانه خیرساز 6 کلاسه مجید مقدم افتتاح شد

به گزارش مجله حیات، دبستان دخترانه خیرساز 6 کلاسه مجید مقدم با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری - استخدامی کشور در شهرک سعیدی کرمان به بهره برداری رسید.

دبستان دخترانه خیرساز 6 کلاسه مجید مقدم افتتاح شد

با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری - استخدامی کشور، دبستان دخترانه خیرساز 6 کلاسه مجید مقدم در شهرک سعیدی کرمان به بهره برداری رسید.

میثم لطیفی امروز در آیین افتتاح مدرسهدخترانه خیرساز گفت: مردمی سازی شعار دولت سیزدهم است و تجربه نشان داده هر جا کار به خود مردم واگذار شده نتایج درخشانی رقم خورده است.

او اضافه نمود: باید زمینه حضور مردم را بیشتر در فعالیت های اجتماعی فراهم کرد و خیران به ویژه خیران مدرسه ساز نقش مهمی در توسعه فضا های آموزشی و پرورشی و حمایت از نظام تعلیم و تربیت دارند.

رضا رضایی نیز در این آیین گفت: دبستان دخترانه 6 کلاسه مجید مقدم از شروع بهره برداری از 360 کلاس درس در قالب 64 مدرسه در استان است.

او گفت: احداث مدارس در منطقه ها کم برخوردار و محروم بارقه های امید را در دل مردم روشن و زمینه رشد و شکوفایی دانش آموزان را فراهم می نماید.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان اضافه نمود: خیران مدرسه ساز بازوان توانمند حمایتی برای آموزش و پرورش هستند و دارایی خود را در راستای تعالی نظام تعلیم و تربیت صرف می نمایند.

به گفته او، دبستان دخترانه 6 کلاسه خیر نیک اندیش مجید مقدم در زمینی به مساحت بیش از 2 هزار و 600 متر مربع، با حدود 600 مترمربع زیربنا با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان است.

خبرنگاران کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 شهریور 1401 بروزرسانی: 9 شهریور 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1301

به "دبستان دخترانه خیرساز 6 کلاسه مجید مقدم افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبستان دخترانه خیرساز 6 کلاسه مجید مقدم افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید