رضا نیکخواه پیژامه مهران مدیری را به عنوان لباس پوشید !

به گزارش مجله حیات، خبرنگاران : ویدئویی تازه از حضور رضا نیکخواه و دخترش در برنامه دورهمی منتشر شده است که در آن نیکخواه و مدیری کل کل بامزه ای دارند.

رضا نیکخواه پیژامه مهران مدیری را به عنوان لباس پوشید !

مهران مدیری مجری برنامه طنز و پرمخاطب دورهمی است. مهمان یکی از برنامه های دورهمی رضا نیکخواه بود. رضا نیکخواه به همراه دخترش به سوالات مدیری پاسخ دادند. مهران مدیری به تحصیلات رضا نیکخواه اشاره کرد که دوران کارگردانی را به مدت 4 سال همراه با دخترش خوانده است. همچنین هدیه رضا نیکخواه به موزه دورهمی هم با شوخی مهران مدیری همراه بود. مهران مدیری مدعی شد پیراهنی که تن رضا نیکخواه بوده است از زمان قهوه تلخ پوشیده است. در این فیلم کل کل بامزه مهران مدیری را با رضا نیکخواه ببینید.

حضور پررنگ رضا نیکخواه در جوکر

رضا نیکخواه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که حضورش در برنامه جوکر او را سرزبان ها انداخته، ویدیوی کل کل اش با مدیری میان کاربران دست به دست می شود.

به نظر می رسد که این برنامه مربوط به فصل گذشته دورهمی باشد که سال 99 پخش شد.

در این برنامه مدیری، رضا نیکخواه را فراموشکار و خسیس معرفی می کند. او پاسخی نمی دهد و به خنده های اکتفا می کند.

ماجرای عدم همکاری تازه رضا نیکخواه با مهران مدیری

رضا نیکخواه درباره همکاری نکردن و مشکلش با مهران مدیری گفت: مسئله ای با آقای مدیری نداریم، هر موقع که کارگردان احساس نیاز کند و لازم بداند کارش نیاز به شخص خاصی دارد، حتماً تماس می گیرد و دعوت به کار می کند تا به الان پیشنهادی از سوی ایشان نداشتم اما مسئله ای هم با هم نداریم.

او افزود: حتماً لازم نبوده همکاری داشته باشیم. فعلاً با شبکه نمایش خانگی همکاری می کنم. در حال حاضر هم مشغول بازی در یک سریال طنز برای این شبکه هستم ولی از آنجا که در قراردادمان قید شده، اجازه توضیح بیشتر ندارم تا زمانی که خود گروه خبر بدهند. فقط می توانم بگویم در این مجموعه در کنار رضا عطاران کار می کنیم، ان شاءالله کمی بگذرد حتما خبرهایش را می دهند.

منبع : وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1123

به "رضا نیکخواه پیژامه مهران مدیری را به عنوان لباس پوشید !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا نیکخواه پیژامه مهران مدیری را به عنوان لباس پوشید !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید