معرفی لوکیشن : سریال Game of thrones (قسمت دوم)

به گزارش مجله حیات، در بخش نو لوکیشن فیلم ما در پی معروف ترین فیلم های جهان می رویم و محل فیلمبرادی زیبا و فوق العاده آنها را برای شما معرفی خواهیم کرد.در ادامه با خبرنگاران همراه باشید

معرفی لوکیشن : سریال Game of thrones (قسمت دوم)

در قسمت اول معرفی لوکیشن فیلم، محل فیلمبرداری فصل اول و دوم سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت ها را برای شما معرفی کردیم. امروز نیز در قسمت دوم، لوکیشن های فصل سوم تا ششم را معرفی خواهیم کرد. در ضمنً گروه سازنده این سریال هم اکنون در حال فیلمبرداری فصل هفتم مجموعه هستند که طبق اعلام شبکه HBO در سال 2017 پخش خواهد شد.

پیچیدگی داستانی سریال، شخصیت های فراوان و بازی بازیگران حرفه ای باعث شده تا این سریال عنوان پربیننده ترین مجموعه تلوزیونی سال های اخیر را کسب کند.

بازیگران فیلم

فصل سوم

مکان فیلمبرداری فصل سوم هم بمانند فصل دوم به خاطر نوع داستان بیشتر در شهر دوبروونیک در کرواسی قرار داشت تا گروه تولید بتوانند از شهر و قلعه لوریه ناتس برای لوکیشن صحنه های کینگز لندینگ و رد کیپ استفاده کنند.

شهر دوبروونیک

ترستنو آربورتوم (Trsteno Arboretum) نیز به عنوان یک مکان تازه برای باغ درون کینگز لندینگ که تایرل ها از آن استفاده می کنند، به لوکیشن ها افزوده شد. این باغ یکی از قدیمی ترین باغ های جهان، واقع در کشور کرواسی است. تاریخ ساخت این باغ معین نیست، اما تاریخ نگاران از وجود باغ در قرن 14 خبر می دهند. این باغ 255000 هزار متر مربعی که عمارت های باشکوهی نیز در آن ساخته شده، متاسفانه در سال 2000 به دلیل آتش سوزی و خشکسالی طولانی مدت صدمات فراوانی دیده است. در این باغ درختانی به ارتفاع 60 و قطر 5 متر وجود دارد.

موقعیت باغ ترستنو آربورتوم
باغ ترستنو آربورتوم

برای ادامه تولید فصل سوم گروه فیلمبرداری به مراکش سفر کرد و با استفاده از مکان های شهر صویره صحنه های دنریس در اسوس را به تصویر کشید و بخشی از صحنه های کوچک را نیز در لوس آنجلس فیلمبرداری کردند.

نقشه صویره

فصل چهارم

فیلمبرداری فصل چهارم که در سال 2013 انجام می شد حدود 4 ماه طول کشید، در بخش لوکیشن ها نیز علاوه بر لوکیشن های قبلی، چندین لوکیشن دیگر مانند قصر دیوکلشنو (Diocletians) قلعه کلیس (Klis Fortress) در اسپلیت، دومین شهر بزرگ کرواسی، به مکان های فیلمبرداری فیلم اضافه شد.

شهر اسپلیت روی نقشه

فصل پنجم

فیلمبرداری فصل 5 در سال 2014 انجام شد، در این فصل لوکیشن های تازهی از جمله ایموتسکی (Imotski) در کرواسی اضافه شد، اما شاید زیباترین لوکیشن کل فیلم را بتوان محلی در استان خود مختار آندلس اسپانیا و قصر سویا نام برد.

شهر سویا روی نقشه

سریال بازی تاج و تخت ها بسیار گستره بود و در هر فصل حدود 200 بازیگر داشته که در برخی مواد به طور همزمان 7 گروه فیلمبرداری در لوکیشن های متفاوتی در سراسر جهان کار ساخت فیلم را انجام می دادند. به همین دلیل معرفی تمام لوکیشن ها در این مجال امکان پذیر نبود. در ضمنً لوکیشن های فصل ششم و هفتم نیز در ادامه مطالب آینده معرفی خواهد شد.

امیدواریم خوانندگان محترم با این مجموعه همراهی کنند و با نظرات سازنده خود ما را در بهتر کردن این بخش یاری رسانند.

منبع: کجارو / fa.wikipedia.org / hbo.com / gameofthrones.com
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1107

به "معرفی لوکیشن : سریال Game of thrones (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی لوکیشن : سریال Game of thrones (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید