ساحل پیرلانتا پلاژ، یکی از برترین سواحل ازمیر

به گزارش مجله حیات، ساحل پیرلانتا پلاژ یکی از برترین و زیباترین سواحل در ازمیر ترکیه می باشد. بعلاوه یکی از برترین ساحل ها برای موج سواری با موج ها و بادهای فراوان است. این ساحل در ده کیلومتری مرکز چشمه در Cliftkkoydedir واقع شده است.

ساحل پیرلانتا پلاژ، یکی از برترین سواحل ازمیر

نکته جالب این ساحل این است که می توانید 250 متر روی ماسه به سمت دریا حرکت کنید و بعد وارد آب شوید. عرض زیاد ساحل از نکات جالب توجه این پلاژ است. امکانات متعددی در این ساحل برای گردشگران در نظر گرفته شده است و به همین علت هیچگونه کمبودی در آن شاهد نخواهید بود.

پس از گشت و گذار در بازار ها و مراکز تاریخی ازمیر بازدید از این منطقه و گشت و گذار در آن می تواند مناسب ترین انتخاب برای برطرف خستگی باشد. قدم زدن در این ساحل نیز می تواند یکی از برترین تفریحات باشد و فضایی عاشقانه برایتان مهیا خواهد کرد. این ساحل یکی از برترین سواحل ازمیر شناخته می گردد.

یکی از مهمترین دیدنی های این ساحل را می توان ساحل ماسه ای آن دانست. امکان گشت و گذار در این ساحل بدون دمپایی نیز امکان پذیر خواهد بود و قدم زدن در ساحل و خیس شدن پاهایتان می تواند بیشترین لذت را داشته باشد. پوشش گیاهی ساحل نیز به گونه ای است که مکان های سایه بسیاری را شاهد خواهید بود که می توانید در این اماکن به استراحت و یا پیک نیک بپردازید.

آب زلال و شفاف آن را نیز نباید از یاد برد که سبب زیبایی بخشیدن به کلیه بخش های ساحل شده است. آب این منطقه در تمامی اوقات شفاف بوده و موج هایی که بر روی آن تشکیل می گردد سبب زیبایی هرچه تمام تر آن خواهد شد. تماشای غروب این ساحل می تواند برترین زمان برای گشت و گذار باشد چرا که تماشای غروب خورشید بر روی آب دریا برای همگان لذت بخش خواهد بود. در بخش های کناری ساحل فضا های مناسبی برای عکاسی وجود دارند که می توانید خاطرات یک سفر خوش را در آن به تصویر بکشید.

تفریحات ساحل پیرلانتا پلاژ

ساحل پیرلانتا پلاژ به علت تفریحاتی که دارد محبوبیت بسیاری در میان مردم کسب کرده است و در این ساحل می توانید اوج هیجان را تجربه نمایید. ساحل پیرلانتا پلاژ دارای چندین کیوسک تفریحات دریایی می باشد که می توانید انواع اقسام تفریحات را در آن تجربه نمایید. مهمترین تفریحاتی که در ساحل پیرلانتا پلاژ می توانید تجربه کنید را می توان به موج سواری بر روی آب نسبت داد که اوج سرعت را بر روی آب برایتان به ارمغان خواهد آورد. این ساحل به علت فضای بازی که دارد وزش باد های بسیاری را تجربه می نماید و به همین علت است که موج سواران بیشترین لذت را در آن خواهند برد.

یکی از مهمترین تفریحات ساحل را می توان به قدم زدن در ساحل شنی پیرلانتا دانست چرا که 250 متر پس از آب شاهد ماسه های ساحلی هستیم و می توانید در یک فضای آرام و دیدنی به قدم زدن بپردازید. انواع خدمات قایقرانی نیز در ساحل ارائه می گردد و همگان امکان استفاده از این امکانات را خواهند داشت.

امکانات ساحل

مسئولین ساحل پیرلانتا پلاژ جهت رفاه حال مسافران برترین امکانات را مهیا کرده اند تا هیچگونه کمبودی در سفر خود نداشته باشید. در این ساحل پلاژ های بسیاری برای استراحت مسافران در نظر گرفته شده است که می توانید به صورت خانوادگی از آنها استفاده نمایید. میزهای خواب نیز از دیگر امکانات ساحل می باشد و می توانید از آنها برای آفتاب گیری استفاده نمایید. کافی شاپ و رستوران ها نیز از دیگر مراکزی هستند که در کلیه فصول آماده ارائه خدمات به گردشگران خواهند بود.

منبع: گردشبان
انتشار: 18 تیر 1402 بروزرسانی: 18 تیر 1402 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1440

به "ساحل پیرلانتا پلاژ، یکی از برترین سواحل ازمیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل پیرلانتا پلاژ، یکی از برترین سواحل ازمیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید