سیدعباسی: شایعه بازگشت استراماچونی به استقلال ضربه می زند

به گزارش مجله حیات، خبرنگاران/خراسان رضوی بازیکن سابق سرخابی های پایتخت گفت: تجربه بالا و کارنامه خوب گل محمدی و انگیزه های فراوان فرهاد مجیدی می تواند یک دربی جذاب را رقم بزند.

سیدعباسی: شایعه بازگشت استراماچونی به استقلال ضربه می زند

داوود سیدعباسی در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص ملاقات حساس پرسپولیس و استقلال در چارچوب رقابت های نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: این دربی یک هندوانه سربسته است که هیچ چیز آن معلوم نیست. هر تیمی که در شرایط بازی بتواند به آرامش خود مسلط باشد، برگ برنده دستش خواهد بود. دربی هیچوقت مثل سایر مسابقات نیست و عادی سازی آن غیرممکن است.

وی اضافه کرد: همواره اینطور توصر می گردد تیم هایی که در دربی ها صندلی بهتری ندارند، شانس بیشتری برای پیروزی دارند اما این ملاقات در چارچوب جام حذفی است و شاید در ابتدای بازی، دو تیم نمایش خوبی ارائه دهند اما فکر می کنم هر چه به سرانجام بازی نزدیک شویم، بازی محتاطانه تر گردد.

بازیکن سابق سرخابی های پایتخت گفت: گل محمدی تجربه زیادی دارد و اتفاقا قهرمانی جام حذفی را هم در کارنامه دارد؛ ضمن اینکه این فصل هم قهرمان شده است. کفه ترازو به لحاظ فنی به سمت گل محمدی سنگینی می نماید اما فرهاد مجیدی در نخستین تجربه مربی گری خود در استقلال توانسته تیم خوبی را روانه مسابقات کند و انگیزه زیادی برای این ملاقات دارد و در بازی برگشت دربی در لیگ برتر هم تا دقایق سرانجامی برنده بازی بود. در ملاقاتهای اخیر هم تعیین شده که مجیدی کاملا با تیم هماهنگ شده است.

سیدعباسی در خصوص نخستین حضور دیاباته در دربی مطرح کرد: دیاباته یک مهاجم کلاسیک و در حد و اندازه بین المللی است و در مقابل هر تیمی می تواند خطرساز باشد. او بازیکن فرصت طلبی است و قدرت حفظ توپ بالایی هم دارد. دیاباته و قائدی خط دفاع پرسپولیس را به دردسر می اندازند. البته خط دفاع پرسپولیس بهترین دفاع لیگ برتر بوده و فکر می کنم شاهد نبرد جذابی در تمام نقاط زمین باشیم.

وی در خصوص عدم حضور تماشاگران توضیح داد: نقطه سیاه دربی، غیبت تماشاگران است. همه چیز دربی به فشار تماشاگران است. فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد.

بازیکن پیشین سرخابی های پایتخت در خصوص حواشی به وجود آمده در خصوص انتخاب داور دربی اظهار کرد: همواره لقمه را دور سرمان می چرخانیم و داخل دهان می گذاریم. هیچ موقع نمی توانیم راه درست را انتخابی کنیم و انگار باید کار را برای خودمان سخت کنیم. دربی یک بازی ساده است و قرار نیست آسمان به زمین بیاید. نمی دانم چرا داور بازی را مدام تغییر دادند.

سیدعباسی در خصوص شایعه مذاکره و بازگشت استراماچونی در سفر اخیر سعادتمند به ایتالیا اعلام کرد: کسانی که این شایعه ها را مطرح می نمایند، قصدشان ضربه زدن به استقلال است. دشمنان استقلال به این موضوع دامن می زنند وگرنه کارنامه مجیدی کاملا قابل دفاع است.

وی در رابطه با قانون منع به کارگیری استفاده از مربیان و بازیکنان خارجی اضافه کرد: قطعا این موضوع به لحاظ فنی و کیفی روی لیگ تاثیر خواهد گذاشت اما از آن جا که کارنامه فوتبال ایران در خصوص عقد قراردادهای نجومی با مربیان و بازیکنان خارجی همواره سیاه بوده و مردم بابت آن حرص خورده اند، حداقلی ترین تصمیم همین است تا دیگر کسی نگوید که یک خارجی آمد و پول ما را برد. قرارداد ویلموتس در حد قراداد ترکمنچای است. مربیان خارجی تحت هر شرایطی پول خود را می گیرند؛ اتفاقا بدشان هم نمی آید قراردادشان را با تاخیر دریافت نمایند تا دیرکرد آن را هم بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 359

به "سیدعباسی: شایعه بازگشت استراماچونی به استقلال ضربه می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدعباسی: شایعه بازگشت استراماچونی به استقلال ضربه می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید