شاد در کنار تلخی های کرونا امتیازی ویژه محسوب می گردد، ناب ترین دوره یادگیری برای دانش آموزان مدرسه است

به گزارش مجله حیات، حاجی میرزایی گفت: شبکه دانش آموزی شاد محصول دوره کروناست و در کنار همه تلخی های این بیماری، امتیازی ویژه محسوب می گردد.

شاد در کنار تلخی های کرونا امتیازی ویژه محسوب می گردد، ناب ترین دوره یادگیری برای دانش آموزان مدرسه است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان با اشاره به اینکه کشور ها اهدافی دارند و برای تحقق آن ها کار می نمایند، اظهار کرد: رمزگشایی از اینکه رمز کامیابی یا ناکامی چیست، مهم است و نقطه عزیمت برای تحول در جامعه و نیل به اهداف اهمیت دارد.

او ادامه داد: تشخیص نادرست برای نقطه عزیمت باعث ناکامی است و امروز باور عمومی داریم که تحولات اجتماعی مرهون تحول در نهاد های اجتماعی است، این موضوع وابسته به نطام یادگیری می گردد و انسان را نقطه عزیمت تحولات می دانیم، جوامع ترجیح می دهند راه های کوتاه تری برای پیشرفت در نظر بگیرند، اما این راستا ها ما را به هدف نمی رساند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ثروت مدفون شده در استعداد ها به مراتب از هر ثروتی ارزشمندتر است، اظهار کرد: پیشرفت و تعالی یک جامعه به مقدار تعهد آن جامعه به انسان ها وابسته است.

حاجی میرزایی توضیح داد: دانستن است که به ما آزادی می دهد و درماندگی ما را چاره می نماید، در میدان ابهام نمی توان تاخت باید از راستا آگاهی پرورش پیدا کنیم.

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: برای دانش آموزان ناب ترین دوره یادگیری همین ایام مدرسه است، چراکه بیشترین توان یادگیری وجود دارد و ثبات یادگیری در این ایام بیشتر خواهد بود.

حاجی میرزایی گفت: سال جاری امید داریم با ساماندهی اوقات فراغت یاری موثری به ظرفیت های ذهنی و نقش اجتماعی دانش آموزان کنیم و ساحت های تربیتی را در این ایام احیا کنیم.

او ادامه داد: شاد محصول دوره کروناست و در کنار همه تلخی های کرونا امتیازی ویژه محسوب می گردد، در فضای مجازی که توانمندی ها افزایش یافته است محدودیت های دوره حضوری را نداریم و باید پیوند های بیشتری برقرار نموده و تابستان پر ثمری داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: می خواهیم برای سال تحصیلی کاملا متفاوت آماده شویم و دانش آموزان را برای کلاس درس آماده کنیم، سازگار کردن دانش آموزان با اقتضائات نو در سال تحصیلی پیش رو از کارکرد های اوقات فراغت در ایام تابستان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 902

به "شاد در کنار تلخی های کرونا امتیازی ویژه محسوب می گردد، ناب ترین دوره یادگیری برای دانش آموزان مدرسه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاد در کنار تلخی های کرونا امتیازی ویژه محسوب می گردد، ناب ترین دوره یادگیری برای دانش آموزان مدرسه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید